Hei folkens, noen som vet hvor mange poeng Lufthansa tar i First til Nord Amerika? jeg ser at det står 175 000 poeng, men hvis man tar en CT av det og reiser alene, hvor mye blir det da? takk for svar.
Takk! TG legger om hele sitt interne award-system fra 1.oktober, så det er godt mulig at de også har gått igjennom uttak fra andre *A-selskap. De er også presset økonomisk, så det kan ha noe å si ift slipp av award-seter.
På BKK-HND ser det ut til at det konsekvent slippes plasser ca 90 dager fram i tid, men til Europa er det ingenting bortsett fra de neste par dagene Mulig de slipper bare noen dager før.. men det hjelper jo lite når man trenger det på hjemreise.
Har booket CT billetter i C (SQ) til Sydney, men har egentlig veldig lyst til å finne seter i F. Hadde ikke nok poeng da jeg bestilte i vinter, men har fortsatt ca. 6 mnd til avreise så kanskje ikke alt håp er ute likevel? Hva er deres beste tips? Bytter gjerne flyselskap, TG eller OZ for eksempel, hvis jeg finner 2 seter i F.
Vel, ettersom OZ dessverre avslutter sin F før den tid så du skal ikke håpe alt for mye på å finne seter hos dem i alle fall
For to dager siden slapp Thai også et sete på BKK-HND i februar 2020 (som jeg har overvåking på), så de slipper fortsatt noe langt fremover i tid.
Å nei Og jeg tenkte at denne gangen skal vi endelig få oppleve F. Finnes det ikke ruter med F til USA, et sted Sør Amerika og så videre til Australia?
Lufthansa har F til USA, Afrika, Asia, Sør-Amerika. Det åpnes opp fra 14 dager før avreise. Gjelder å følge med og booke raskt når det blir tilgjengelig Frankfurt til Bogota eller Frankfurt til Mexico City finnes det mye ledig av hver uke i first class for 2 personer.