Har SQ F PEK-SIN og videre med eco (!!!, married segment) dagen etter, håper vi har tilgang på kvelden når vi lander.
Senest i februar. Fikk da en CT i gave fra en annen konto som jeg påførte en egen booking. Null stress
Ok! mulig det er varierende rutiner. Siste jeg fikk beskjed om (mai 2019) var at de har sluttet med det, og det kom fra hans kollega som han sjekket opp med..
Poden ga Thai F (A380) betydelig høyere karakter enn Singapore F (777). Det baserte seg mest på romfølelse i kabinen.
Ja Thai F er supert! Noen som vet om de har kuttet på tilgjengelighet? Finner nesten ingenting mellom Europa og BKK utover høsten. Bare en haug med tilgjengelig mellom TYO-BKK
Jeg driver å skal bygge en tur i februar/mars og finner nada TG F fra Europa til BKK, dog finner jeg en god del ANA F til Haneda. Men jeg har benyttet United til å lete, mulig det ikke er beste søkemotor lengre ?
Jeg er ny så har ikke peiling, men det står at FRA-MIA med Lufthansa er vanskelig, men jeg fant dette på united.com - 6 ledige i first i dag, og 3 til i morgen? Er det noe jeg har misforstått?
Nei, det ser riktig ut det. Men dette er vel en av de rutene setene slippes veldig sent på, slik at det for eksempel er vanskelig å få til tur/retur (siden returen antakelig ikke slippes før du reiser). Har sett flere eksempler til f.eks. EZE og SFO (som også regnes som forholdsvis vanskelige) på at LH slipper resten av setene i kabinen 1-2 dager før.