Bra du fikk endret til BKK-FRA i TG C i hvertfall. Men fryktelig merkelig da. Skjønner ikke hvorfor de ikke kunne bare laget det samme systemet i award bookingen til sas. Så hadde vi klart å kunne booke ting selv
Enda mer ironisk er jo at Tallin altid ber deg sjekke på sas.no for flybiletter, men så finner ikke Tallin disse selv :/
Jeg har ikke fått bekreftet disse konkrete billettene. Men jeg har tidligere fått booket NH F i god tid, dvs flere mnd for avreise.
Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær . MR blir det ikke, nei her er det for å bruke CT på best mulig måte. Malbec og biff der nede blir bonus . Men, først må vi finnet et tidspunkt
Det sier jeg også. Stikker til Bangladesh og landene rundt i begynnelsen av juli. Værste regntiden i området. Bare at der er det varmt og godt uten klær, når det er dårlig vær
Som det ble nevnt i en annen tråd så er det nok bra at ikke alle kan booke F online for da hadde det nok vært mer skrapet enn det er. En anledning / grunn hvis alle skulle ha mulighet til å booke F, med ALLE selskaper selv online, er hvis man ikke har mulighet å avbestille. Det er alt for mange som booker, avbestiller, endrer og sikrer seg F viss det dukker opp, også når det avbestilles, blir det ikke tilgjengelig igjen. Folk hadde blitt mer forsiktig med å booke F om det ikke kunne refunderes med CT og poeng. Da blir det: det man bestiller, må man reise
Det argumentet der faller på at kunder av andre selskaper i Star Alliance kan booke de samme setene online (bortsett enkelte seter som kun er tilgjengelig for SAS såklart). Legges det ut seter i helga så konkurrerer man med for eksempel United MilagePlus-medlemmer som kan snappe opp disse setene umiddelbart, men vi må vente helt til mandag før vi får booket.
Yes, men United medlemmer får ikke opp SQ C/F og vi som SAS medlemmer har tilgang til flere seter der. Fordeler og bakdeler med begge programmene
Denne må jeg bare dele: 19 juni 2019 kan du få booket hele 8 First Class seter i A380-800 med Thai Airways CDG-BKK. Guttetur anyone?
Dette er jo mye mer en 14 dager til? Merkelige greier dette her. Uansett, konge om en bestilte 8 seter her ja
19 juni er 2 dager til i den norske kalenderen hvert fall 8 seter er sykt bra! Skulle hatt 4 stk CT til overs nå
Jeg booket NH F HND-FRA i april for reise i november. Hadde FRA-HND også men byttet da SQ åpnet PEK-SIN i F suites, så nå er det foreløpig CA F FRA-PEK men den satser jeg på å få byttet til LH F. Da jeg booket PEK-SIN var det ledige seter omtrent hver eneste dag fra samme dato til langt ut i 2020, nå virker det som at alt er borte, ihvertfall på AF.
Akkurat nå er det 2 ledige i NH F HND-FRA ganske mange dager i mars, april og mai 2020, så her er det bare å hive seg rundt.
Snakket akkurat med Tallinn. Hun fant ingenting i april 2020. Jeg ba hun ikke sjekke de andre mnd. men hun sa at det "aldri" var 2 ledige seter med NH så langt frem i tid.
Jeg ser nå at i den nye utgaven av AF kan man se ledige plasser for de enkelte bonusprogrammene, og der er det ikke ledig for EB. Så da er det jo bare å glemme...
Kor pålitelig er egentlig Awardfares på dette? Tok eit kjapt stikkprøvesøk på LH-Flights som viser stor tilgjengelighet (5-6 seter) av F-seter og ingen av dei seta er tilgjengelige for SAS EB. Business, premium og economy er på dei eg sjekka identisk mellom SAS EB og United Milage plus.