Det var 4 stk i F EZE-FRA 21 juni for 1 time siden. Nå er det 3 tilgjengelig EZE-FRA 21 juni og 4 tilgjengelig 24 juni Edit: 24 juni finnes det 6 stk BOG-FRA i F. Så tar dere: FRA-EZE LH F 6 pers (17 juni) EZE-BOG AV88 6 pers, BOG-FRA LH F 6 pers (24 juni) Løp og kjøp
Interessante observasjoner. Med OZ F nedlagt, SQ F SIN-CPH ute av spill, og TG F med tilgjengelighet kun på såpass kort varsel, blir det veldig krevende å finne gode F-returer på lengre turer. Etterspørselen etter CA F vil nok stige en del som følge av dette...
Takk @flying_all Setter pris på at du tar deg bryet og oppdaterer oss. Håper TG kommer tilbake til 330 dager før snart.
Skal man ha TG F i desse dager må man være mer fleksibel. Sjekk 1-2 uker før avgang om det dukker opp noe
Er ikke dette litt kontraproduktivt mtp at de egentlig sliter litt med å selge setene? Skulle jo tro at de i alle fall ville sikra litt fyllingsgrad tidligere enn 14/7 dager før...
Ja og CA har jeg allerede fått erfart at de bytter ut fly. Jeg hadde BKK-PEK TG C, PEK-CDG CA F men siste nevnt ble byttet til en A330 uten first, så nå har jeg CA C. uaktuelt, så jeg skal få ombooket til BKK-FRA TG C i morgen
Har c fra Oslo til Bkk. Men flyr gjerne om London, Paris eller Frankfurt i F om mulig LH F eller TG F spiller ingen rolle
Med LH må du nok evt på enda større omvei, de flyr ikke F til bkk i lavsesong så vidt jeg vet. Men det er jo ikke noe i veien å fly til PVG og videre til bkk?
I Thailand er det en tendens i forretningslivet til å skru opp prisene (strupe award-tilgjengelighet) når det går dårlig med bedriften. TG har store underskudd. Jeg har jobbet i Thailand endel år, og dessverre er TG et eksempel på en ledelse som har fått jobbene pga kontakter og ikke dyktighet. Legg til statlig støtte og bekymring for å kritisere andre(lose face), noe som resulterer i mangel på konfrontasjoner og endring. Det som har skjedd de siste månedene er at TG har gått igjennom hele (ROP)award-systemet sitt og lagt om. Til det verre for kundene selvsagt. Tar man i betraktning @flying_all sine observasjoner har TG nå lagt seg på LH sin linje.
Dæsken... Vi har CT og poeng, og jeg har lyst til å oppleve BA... Det er jo vinter der nede nå, så det er vel derfor det er mye tilgjengelig. Hvis dette fortsetter ut i juli tror jeg at jeg må høre litt med fru Roadking om vi skal ta en trip.
Ja for en MR er det flott å reise nå når det er mye tilgjengelig, men vil man være noen dager i BA og rusle rundt så er det litt surt vær nå
Takker for informasjonen! Jeg skal fortsette å holde øye med TG F award fremover og se om mønsteret fortsetter utover sommeren og høsten. Som @Gullars er inne på så blir det veldig vanskelig å finne seg en F på returen dersom man reiser på turer som er 2-3 uker lange. Og tar man med at du har utreise på en mandag, så må du plutselig finne F før helgen da Tallinn er stengt lørdag og søndag, og SAS endrer ikke CT reiser.. så da kan man ta en tur på maks 12 dager hvis man skal ha F hjem med TG F eller LH F som åpnes 1-2 uker før. OZ F nedlagt, TG F (ubekreftet 1-2 uker før)(MXP-BKK nedlagt) LH F åpnes 2 uker før, SQ F lite å finne / må ringe, (CPH-SIN nedlagt), CA F finnes 330 dager før, AI F lite å finne (LHR-DEL nedlagt) NH F bare 1 sete 7-14 dager før, @Xflipper 330 dager før er gull. Det gjør alt mye enklere å planlegge med LH F ut og TG F hjem
Nja. De gjør jo det ser jeg, men det er bare en liten uke i april og mai 2020 enn så lenge som er ledig i følge awardfares... Har du ringt inn og sjekket om vi får booket disse? ang Thai F har jeg ringt inn og sjekket. bekreftet. Ikke bare gått ut i fra at det går siden United eller Awardfares viser noen siffer
Har vært en time på telefonen med Tallinn nå og de sier at CA F som vises på Awardfares og United ikke stemmer med hva man får booket og hva de finner i sine systemer. Feks Air China First Class, PEK-FRA 12-16 juli, ingen av disse finner Tallinn. Og når det gjelder TG C (Business) så finner de mer enn hva som vises på Awardfares og United. 14 juli BKK-FRA TG C fant ikke jeg, den fikk jeg booket.