Da jeg fulgte med på (og booket) LH F FRA-SIN i fjor sommer ble det typisk sluppet billetter 5 dager før. Så også den billetten jeg til slutt booket... Mulig de har strammet inn enda mer da?
2 ledige med NH F på følgende datoer og strekninger: 29/7 LHR-HND 29/7 HND-FRA 2/8 HND-FRA De siste der kan jo passe fint sammen med LH F FRA-HND 19/7 for den spontane. To seter der også
Hei folkens, det var en eller annen dude her inne på forumet som hadde skrevet ned alle mulige F ruter med SQ som var mulige å booke med EB poeng intra Asia men jeg klarer ikke å finne den. Er det noen her inne som kan eventuelt sende linken eller vet selv hvilke ruter det er snakk om? Jeg vil kombinere denne med LH F, men vil gjerne fly til en annen by en PEK hvis mulig og kombinere SQ F. Takk for svar
Det er vel bare bekreftede bookinger på følgende ruter med SQ F: CPH-SIN 77W SIN-CPH 77W LHR-SIN 77W SIN-CGK 77W CGK-SIN 77W SIN-BWN 77W BWN-SIN 77W SIN-PEK 388 PEK-SIN 388 SIN-AKL 388 AKL-SIN 388
For å ta opp igjen denne, bestiller man posisjonering lang tid i forkant, eller venter man med det også til 14 dager før? Må fra SVG til FRA i så tilfelle
Hehe, neppe. Eg har uansett EVA business heimover, so det skal nok gå bra. First vert ein bonus om eg finn fat i det.
Spørs vel om du må reise uansett, men jeg bruker å finne en routing jeg kan leve med. Feks C klasse, så endrer jeg heller om/når det blir ledig
Alt kan endres utenom navn på billettene. Bookingklasser, utreiseflyplass, destinasjon, mellomlandinger og retur er ingen problem
Ved innsjekk på Gardemoen fikk jeg beskjed om at jeg måtte bruke hele navnet som det var i passet, spurte da om de kunne endre dette og fikk NEI det kunne hun ikke. Når vi kom til innsjekk på CPH så fikk vi F boardingkort med hele navnet som i passet. Så SQ fikset det iallefall uten at jeg måtte spørre om det.
Jeg mente mer som at man ikke kan ringe Tallinn og be de endre navn på reisende fra Ola Normann til Kari Normann.