7/8 er det to ledige seter i den nye kabinen til ANA fra LHR til HND! Edit: Visstnok gammel kabin. Jeg trodde det ble endret til ny kabin 1/8.
2seter ledig LHR-SIN (77W) 4.November. Akkuratt bekrefta av Tallin, den datoen passar diverre ikkje for meg. Ingen andre datoar i November har 2sete enn så lenge på den ruta i følge Tallin.
Ny kabin annenhver dag fra 2. aug. (Partall i august, oddetall i sept) fram til de setter inn daglige - dato ikke bekreftet enda.
Så for meg som sikler på 26/9 (F7 og således en teoretisk mulighet) er det altså kun håp om gammel kabin. Jaja.. Den tid, den "sorg".
Noen andre som opplever avvik på antall tilgjengelige seter i F hos CA mellom Awardfares/EF og hva Tallin finner? Awardfares viste for noen måneder siden 3 seter, men Tallin fant bare 1. Nå finner jeg 2 seter på flere flyvninger og datoer rundt avreisetidspunkt både i Awardfares og EF, men Tallin finner fortsatt bare 1 ledig. Reiser i April, så det er jo relativt langt fram i tid. Tallin ber meg bare ringe igjen senere
Til de som lurer på det med F seter på TG 744 mellom DPS og BKK, når man har C på denne flighten, så skal jeg prøve å høre med dem hvordan ståa er på tirsdag. Har da dps-bkk i c også bkk-fra i F. Har seter i andre etasje enn så lenge.
Noen som fortsatt har flere dager ferie i sommer og ikke vet hva de skal gjøre med det? 11.08 og 13.08 er det 2 ledige seter på ANA F LHR-HND
Opplevde dette selv på onsdag. Jeg vil flytte CA F fra London til Frankfurt for å legge opp til F med LH isteden etterhvert. Både awardfares og Expertflyer sier 2, men Tallinn sier 1. Usikker på om jeg skal prøve flere ganger eller om jeg skal satse på at det går å skaffe OSL-FRA to uker før. Hvis jeg ikke skulle få LH F i det hele tatt så passer jo avgangen fra LHR bedre... Trenger ikke ta fri fra jobb og kortest mulig opphold i PEK