Ring SAS da. Det er uansett bare de som har fasiten. Men det har vel vist seg av og til at de engelsktalende ser mer enn de skandinaviske. Hold oss gjerne oppdatert på om tilgjengeligheten finnes.
I våres var det jo mulig å få F SIN-PEK T/R med EB. Er det noen som har fått booket dette i det siste? Tidligere var jo tilgjengeligheten til en viss grad synlig på AF, men der er det ikke noe nå.
Mitt inntrykk er at alle sitter med samme tilgang, men at det er veldig ulik kunnskap om hvordan navigere seg rundt i systemene. CT-avdelingen i Tallinn er stort sett ganske drevne, mens man hos Skandinavisk kundeservice i større grad må til med agentrullett for å nå gjennom til noen som kan sakene.
Det er forskjell på hva SAS finner og hva Tallinn finner. Jeg ringte inn en gang til Tallinn for å bestille TG F. Tallinn fant to seter. Når jeg ringte tilbake til tallinn rett etterpå var de borte. Jeg ringte SAS og de fant setene, men de kunne ikke hjelpe meg å booke siden jeg skulle bruke CT. Ringte tilbake til Tallinn og da fant de bare 1 sete. Ringte tilbake enda en gang og traff på ei annen, hun fant 2 seter etter at jeg spesifiserte nøye hva jeg ønsket..
SAS finner Etihad F på flere datoer enn hva Tallinn gjorde. Men tror ikke man får brukt CT på den om jeg husker riktig.
Booket den nylig. Endret hjemreise litt senere, og var ingen problem med tilgjengelig på SIN-PEK dagen før opprinnelig booking.
Er 12 seter totalt i F, og ExpertFlyer viser ikke alt. SAS har tilgang til en del som ikke kommer opp der (og andre steder) på utvalgte ruter.
Da får vi vente på noen som tilfeldigvis snakker med Tallinn så vi kan få fasiten Edit: AF viser også kun 1 sete nå