Ja. Men jeg vil gjerne ha hele søndagen i Tokyo, derfor vil jeg heller ha nattflyvingen. Tidsmessig passer det selvfølgelig best med dagflyvingen.
Jeg bestilte FRA - ICN som F først på året, og nå er den kuttet. Med business vet jeg ikke ang tilgjengelighet.
Hadde opprinnelig F booking og fikk bekreftet av Asiana at jeg fikk beholde setene i F kabinen, men da med service som business. Kommer også fram av setereservasjon, så jeg får bare håpe at det er sånn det blir Vet ikke om det går å booke business suites med EB etter at de kuttet F.
Vi er i samme båt. Jeg spurte fordi jeg trodde du hadde bestilt etterpå. Blir spennende å se hva vi ender opp med.
Ja, jeg skrev det kanskje som alt var booket nå. Dobbelt spennende for meg om jeg får beholde suites hos OZ og om jeg blir vinner i TG lotto'n ang flytype. Det er vel umulig å vite før en sitter i setet. Reiser du i Januar også?
Jeg snakket i dag med Tallinn og spurte om Asiana F og hun sa at de fleste som hadde F billetter ble nedgradert til Business. Litt usikker når de faser ut hele F men dere for krysse fingrene at det blir F seter.
Skjønner, når reiser du? jeg spurte i dag da jeg snakket med Tallinn og hun hadde bare klart å finne 2 ganger reise med ANA i den nye F fra Haneda til Frankfurt og Hawaii.
Andre helgen i november. Da jeg booket var det 1 ledig sete omtrent hver eneste dag fra juli og ut året.
I en reisegruppe på Facebook rapporteres det om vellykket booking av F på SQ866 SIN-HKG (77W) med avreise i neste uke. Interessant om dette er permanent, og ikke bare en midlertidig åpning som følge av redusert etterspørsel for tiden.
Ingen grunn til å være usikker på dette. Det har da vært kjent i lang tid... https://insideflyer.no/asiana-dropper-first-class-innforer-business-suite/
stemmer at TG first utgår BKK_CDG fra 01.november? gjerne oppdatere på side 1. mener å ha lest det men finner det ikke igjen