Sliter med å finne F etter oktober.. På Awardfares vises kun F til og med 14. oktober. Finner heller ingen på United.com
Hvordan finner du ledig hver dag? jeg søkte opp nå på awardfares og finner ikke et eneste ledig? eller ringte du inn til Tallinn? og hvilken rute nr er det snakk om på denne flygningen i F? tenker da begge veier.
De flyr også en 777 med F på den ruten. Ingen anelse om det er tilgjengelig eller ikke for poeng. Men gammel suite er vel å foretrekke foran standard F på 777?
Hei! Hvordan skal man klare å booke TG F på en retur når disse stort sett bare åpnes 2-3 dager før? Jeg er fleksibel og kan booke tur på kort varsel, men er turen mer enn 3 dager virker det umulig. Man kan vel ikke endre på reisen etter at de har startet? F.eks booke TG C BKK-FRA/CDG og bytte til F når det åpner?
Mange av turer du ser her på forumet er nok booket før Thai valgte å stramme inn på bonussetene sine. Det var omtrent fritt frem for ikke velfig lenge siden. Var heldig å fikk kapret 2 stk BKK-FRA i ettertid, men da skal man være fleksibel med en god porsjon flaks.
er det virkelig blidt så trangt med award hos TG? finner 2 flygninger på AW(gratis versjon) de neste 3 mnd til Europa i F. Det er nesten trist hvor vanskelig det er og finne F nå som TG er nesten vekke og Asiana er vekke
Det har vært litt tørke hos TG fra BKK til HND den siste tiden, men nå er det plutselig vidåpent igjen ut oktober med ledige seter på både TG660 og TG682 nesten hver dag. Er klar for å bytte min dagflyving søndag med nattflyving lørdag andre helgen i november så jeg håper at det fortsetter.
Håpar dette fortset for andre TG ruter også! Så ette at jobben endra ferien og derav måtte gje opp TG F, så kanskje det ordnar seg igjen
Fikk nettopp booket to i F (747) på ICN - BKK på en tur i januar. Gammel config dog. Med Asiana Business suites(xFirst) i A380 FRA - ICN ned, så krysser jeg fingrene om åpning for TG F ut fra BKK og hjem selv om jeg ser dette er vanskeligere nå enn før