Har ikkje høyrd om at det har blitt booka den vegen diverre, eg håpar på same sjølv men dei gongene eg har ringt Tallin så har det ikkje vore ledig.
Har selv en booking på denne neste måned. Tallin informerte meg at de har kun sett ledige billetter på denne for oss EB-medlemmer.
Det tør jeg ikke svare på, men godt mulig. Endringer kan selvfølgelig skje i fremtiden. Minuset er at en må alltid ringe Tallin på SQ F, så det er ikke alltid lett å vite.
Noen som vet om SAS kan se samme ledighet på SQ som Tallin? Føler det er lettere å ringe SAS enn Tallin.
Alt tilsier at de sitter med tilgang til samme systemer, eneste forskjellen virker å være at de i Tallinn jevnt over er mer drevne på å lete opp *A-reiser.
Hei, Jeg planlegger en tur til Australia med avgang fra Oslo i slutten av Januar eller tidlig Februar og tilbake til Oslo i midten av Juni (mellom 10-20). Har booket SQ F LHR til AKL ned men har kun funnet Business billetter hjem. Noen som har forslag til F billetter hjem i Juni som kan bookes før jeg reiser ut (da jeg skjønner at retur ikke kan oppgraderes/endres etter utreise?)? Eventuelt bare deler av reisen? Takk for hjelpen!
Et alternativ kan være F fra SIN-PEK, og PEK-FRA (eller LHR). Ofte veldig lett tilgjengelig. Air China fra Beijing til Europa. Regner med det er bonuspoeng du booker med, siden du kun fant Business på hjemveien?
Hei, Takk for svar. Ja, har booket med Eurobonus og CT. Tenker du da Air China hele veien fra SIN? Hva med Thai og SQ, er det ikke mulig for EB å booke dette den veien?
Nei, SQ har normalt masse ledig i F mellom SIN-PEK. Men gjerne følg med på Thai. Og du reiser hjem fra Sydney, kan du få F helt til Europa. Men de er ustabile på flytyper, og bytter veldig lett. Spesielt sesongbasert, der deler av året flys uten F. Til tider, vises det med tilgjengelig F, før de senere spikrer sesongene, og da bytter ut. Jeg har selv flydd SYD-BKK-CDG (og LHR-BKK-SYD) hele veien i F. Helt topp.
Her gjelder tydligvis agentruletten. Ringte på torsdag og spurte om noen tilfeldige datoer i januar/februar. Fikk beskjed om at det ikke var noe ledig på denne ruten hele januar/februar. 11 & 12 feb er uansett for sent for min del.
Irriterende at det skal være så tilfeldig hvem man møter på i telefonen. Det gjør jo at folk ringer mye mer for å "vinne i ruletten". Det burde være unødvendig
Er litt skremt her nå, det er ekstremt lite slipp til PEK fra LH for tiden. Fra neste fredag er det faktisk ikke et eneste sete i noen klasser ifølge AF. Edit: Kom på å sjekke feriene i Tyskland og det viser seg at nesten hele landet har høstferie fra 4/10 - 13/10 så det kan selvfølgelig være grunnen til tørken. Har forøvrig endelig kjøp EF også, og ser der at det står F6A3 på den datoen jeg skal avgårde, det betyr vel at muligheten er tilstede for at jeg kan ha flaks?
Huff... Jeg frykter at det vil bli CA istedenfor. Men har begynt å sjekke MUC-PEK også som en backup, og der viser EF F8A8 nå, det er vel positivt?
MUC-PEK er de veldig rause på. Det var F8 14 dager før og da slapp de fire seter for vår del. Vi tok to av dem. Nærmere avreise slapp de resten av kabinen. Vi var likevel de eneste, og det var i seg selv en stor opplevelse. Satelitt-loungen på MUC er fantastisk fin, og å være helt alene i A380-kabinen overgikk mine tre tidligere opplevelser med LH F, hvorav to innom FRA. Med F6 på FRA-PEK er det også bra sannsynlighet for at de slipper opptil 4-5 award-seter etterhvert, men ikke fortvil om det kommer mindre enn 14 dager før.