Kan noen av dere med ef fortelle hva FRA-PEK og MUC-PEK viser 30/10? Har 2 x Biz FRA - MUC pr i dag, og ingen First foreløpig. Ikke på CA heller...
Tusen takk. Muc har vel avgang 1915, ikke 1205? Og så til det jeg egentlig lurer på; hva betyr F6 og A6?
Det er to ulike prisklasser i F og viser hvor mange seter LH er villig til å selge i hver av disse prisklassene. Høyt antall seter i A er en tydelig indikator på at de kommer til å slippe seter. Så om ingenting endrer seg her er det gode sjanser for at det slippes seter den 30. oktober fra FRA
Aha! Takk for info. A betyr award da eller? Er vel 8 seter totalt så kan man oppleve A8? Skal slutte å spamme denne tråden nå
Null stress A betyr bare en billigere klasse med for eks. restriksjoner på kanselleringer og endringer. Award-billetter i F heter O, mens business kalles I. Det er jo ingen logikk i dette, men samtidig er det også litt gøy med all nerdingen også
MUC-avgangen var CA962 kl 1205. Du bør nok dobbeltsjekke denne påstanden min før du får infarkt, men jeg tror LH kun flyr MUC-PEK M,T,Th,F,Sa...
LH722 flyr syv dager i uken, i følge flightradar var den 23 min forsinket onsdag 25.10. I morgen ons. 02.10 er det 6 ledige i føge awardfares. Update: Ser de legger om til vinterrute fra 26.10. flyr da ikke ons/søn
Landet på LHR og du verden hvor reisesyk jeg blir når jeg ser A380 maskinene radet opp. En tur til London tilfredsstiller ikke reisetrangen... Jeg vil reise laaangt, jeg vil reise i et stooort fly, og jeg vil reise i en fiiiin serviceklasse Vel, nøyaktig 2 måneder til Tokyo i TG F så jeg overlever nok
Noen "generelle" spørsmål ang. LH F og FRA / MUC: Jeg skal fly OSL-FRA-PEK-BKK (har idag CA F på FRA-PEK) men håper selvfølgelig å kunne endre til LH F. 1) Vil det være OK å fly OSL-FRA-MUC-PEK-BKK eller må jeg fly direkte OSL-MUC? Hvis jeg kan fly via FRA kan jeg jo få testet både FCT (FRA) og FCL (MUC). 2) Hvis en flyr OSL-FRA-MUC-PEK, blir en hentet på flyet fra OSL og kjørt til terminalen med bil? Hva når en lander på MUC, er det bil der også?
1) Tipper det er ok. 2) Veldig liten sannsynlighet for bil på MUC, så bør ikke regnes med. Usikker på om dere hentes på FRA. Vil sånt sett tro det er tryggere å gå for OSL-MUC-FRA-PEK. Men da er det vel enda bedre å gå for OSL-ZRH-FRA-PEK? Får man ikke prøvd FCL på ZRH også da, eller er jeg på ville veier nå?
Tidligere viste SQ F SIN-AKL på United, Awardfares og Expertflyer. Nå finner jeg ingenting. Noen som vet om Tallinn fortsatt finner EB-tilgjengelighet på denne ruten?