Min var bare en opplysning om at det er mulig å få endret feil i navnet eller lignende. Men endre passasjer så må billettene kanselleres.
Ser diverse erfaringer med at det normalt slippes to seter på LH F FRA-SIN to dager før avreise. Hvor mange seter må det normalt være ledig i kabinen for at dette skal skje?
Jeg ser at DPS-BKK flys med TG sin 744. Denne har F-kabin, men de selger kun C-seter. Er det noen "triks" for å få reservert sete i F-kabinen?
Ha en F flygning inn eller fra BKK hjelper på. Da velger de mest sannsynlig setet der for deg. Ville dog kontaktet F loungen ved ankomst og spurt om å sitte i F setet. Tror ikke de åpner setevalg der før rett før. Mulig jeg tar feil og det er noen dager før.
Her blir det i så tilfelle på returen, altså DPS-BKK-FRA/LHR, så jeg er avhengig av å få dem i tale før jeg ankommer F-loungen på BKK Foreløpig er det ikke åpnet noen seter, så jeg er kun i sonderingsfasen. Men da virker det ikke helt håpløst. Takk!
Jeg har samme på en tur i september DPS tg c -BKK tg (f)- CPG-OSL. På setevalg på thai sine sider er alle setene i «f» blokkert, men de er hvertfall synlige for meg som har C. Jeg er også usikker på når disse setene kan bli valgt..
Vi fløy osl - bkk - hkt i juni, i biz - fikk 1k og 2k på 747en fra bkk til dps uten å spørre, da jeg skulle sjekke inn før avreise fra oslo. Det var den gamle F-konfigen. Gammelt skranglende fly, med prosjektor til storskjerm fremst i nesen
...og det var til og med uten legs i F. Tipper det bør være mulig å ordne seg et sete i front om man har F-legs utenom da Takk for tilbakemelding!
Jeg driver og kartlegger mulighetene for SQ Suites fra PEK til SIN, men det er absolutt ingen tilgjengelighet på noen datoer i perioden jeg sjekker (har spurt flere Tallinn-agenter). Er det noen som har erfaring med om det slippes flere seter nærmere avgang på dette strekket?
Det var veldig god tilgang på denne da jeg endret min tur i midten av mai med utreise i slutten av oktober, da lå det i AF 1 ledig sete omtrent hver eneste dag ut året. Nå er det null og nix virker det som.
Er det bare meg eller er mulighetene for TG F nesten forduftet ? Såg over en 2ukers periode i januar/februar og fant ikkje eit einaste sete fra LHR, CDG eller FRA
Fortsatt mange muligheter, men de slipper bare billettene senere enn tidligere. Foreløpig er det godt med tilgjengelighet ut september, så du må nok smøre deg med tålmodighet noen måneder før du får bestilt.
første post fra @flying_all sier at man kan booke LHR-SIN begge veier i first. Stemmer dette ennå? Fikk beskjed tidligere at det var kun 1 avgang og kun LHR-SIN?