Nå er FRA-PEK nede i F2A0, så da anser jeg det lite trolig at det slippes 2 billetter til min reise om 18 dager. Talinn tilbyr enten CA C fra FRA, eller CA F fra LHR/CDG. Hva sier folket, finne en annen biz routing, eller gå for CA F? Det er første F-tur for oss, så litt loungetid er også litt av opplevelsen. Så hvis et biz-produkt inkl lounge er noelunde lik som CA F, så hadde det vært interessant
Flyr du fra London har du tilgang til Sq first class lounge. Den skal vel være helt ok med ala carte i hvert fall
Expertflyer er en smule forvirrende om dagen... FRA-PEK viste på fredag F0A0, i går viste det F2A1 og nå viser det plutselig F3A2 FRA-MUC har gått fra F6A5 til F6A3 til F6A1 til F6A5 til nå F6A6 (Beklager at det blir mye mas fra meg om dette. Det er bare det at jeg så inderlig ønsker meg LH F til PEK, faktisk ønsker jeg meg det enda mer enn jeg ønsket meg rattkjelke til jul da jeg var 8-9 år gammel, og det sier ikke så rent lite. )
God aften. kort spm angående første klasse. Eksempel: DEL til OSL, via FRA - LH F. Man booket F for hele reisen, men FRA-OSL har ikke F selvsagt, vil man fortsatt få benytte Loungen på FRA? og få samme F service - aka egen transport til fly etc? Eller er det kun ved utreise DEL-FRA at man får den ekte F-opplevelsen?
F3 på FRA-PEK kan jo faktisk gi to seter 1-2 dager før, men jeg kan ikke skjønne annet enn at F6 på MUC-PEK nærmest garanterer to seter når det nærmer seg. Det er for øvrig ikke så rart at det er lite ledig LH F til PEK fremover når det stort sett er F0 til F3 alle dager...
Ikke da jeg var 8 men jeg fikk året etter. Tidenes lykkefølelse, bare overgått av følelsen da jeg holdt guttungen i armene på fødestua minutter etter at eksen endelig fikk trykket han ut.
Hvis jeg har forstått dette rett har du kun tilgang til FCT/FCL dersom du flyr videre med LH. Har du siste leg med SAS har du ikke tilgang. Tror jeg...
Har fulgt litt med på SQ F PEK-SIN og SIN-PEK. På aktuelle datoer er det en eller to avganger hver dag med 1 ledig bonusseter i F (begge veier). Noen som har erfaring med mønster for hvordan disse slippes? Om f.eks. ett bestilles er det ofte at de frigjør ett til?
Er LH videre også. Ser det har åpnet seg en mulighet for: NRT-DEL - med ANA C DEL-OSL (via FRA) med LH - F (LH både til FRA og til OSL) Litt lengere reisetid enn opprinnelig plan, men tenker det å oppleve LH F må være verdt den ekstra tiden, spesielt om vi får F-services hele veien til OSL bortsett fra selv flyturen FRA-OSL Takk for svar
FCL fungerer som ankomstlounge for LH F så der har man tilgang uansett, mens det for FCT kreves videre forbindelse med LH/LX/OS. https://www.lufthansa.com/de/en/lounge-types-and-access
Er ikkje topp oppdatert om dagen Men ser av første post at ein kan få booke SQ med A380 i F frå LHR. Stemmer dette, eller det det kun fyrste flight om morgonen med 77W som er tilgjengeleg? Er det to seter i A380 til PEK som ein kan booke i A380?
Da har de åpent et til nå, det har vært 1 sete i flere dager nå. Men jeg synes det blir litt drøyt å kutte to dager i Thailand. En dag er jeg derimot åpen for. Prioritert liste er nå: 1: FRA - PEK mandag 2: MUC - PEK mandag 3: FRA - PEK tirsdag eller søndag (eller lørdag) 4: MUC - PEK tirsdag eller søndag (eller lørdag) (Disse alternativene avhenger av ledig sete i SQ F dagen etter) 5: Beholde CA F som jeg har nå. En fordel er jo at dette er en vanlig bonusreise og ikke en CT, noe som gjør at jeg har en liten fordel i forhold til mange andre, jeg kan ringe kundeservice 24/7.
Okei folkens dette fant jeg nå nettopp som er ledig med LH F denne uken som kommer: FRA-PEK 16 oktober, med 747-8 direkte, 2 ledige seter eller FRA-MUC-PEK med a321 og a380, Og du har CA F, men vil heller fly LH F ut fra MUC eller FRA? men du har ikke ennå funnet noe ledig? hvor mange, bare du?