Er det slik at det virkelig er sannsynlig med flere biz og first ledige seter for eurobonusmedlemmer hos SQ enn det som kommer opp på Awardfares? Jeg pleier å måtte gi opp etter en drøy time på vent med å komme gjennom til Tallin, pga jobb, men noe lettere å komme gjennom etter kl 13. Kanskje noe med at jeg nå kun er basismedlem hos EB Se eksempel her:
C seter skal stemme, men jeg trodde ikke F seter fremkommer hos hverken AwardFares eller EF, med unntak av enkelte destinasjoner? (CGK og PEK)?
Den kan du nok glemme. Det er iblant ledig fra London, men med 777, som han kun fire F. Biz er lettere, og det kan du søke selv på sas.no
Vil det si at det er liten mulighet for å få SQ i First fra alle steder i Europa? Så utrolig vanskelig å skaffe seg en oversikt når man kun har muligheten for å ringe inn...
Det dukker svært sjeldent opp 1 eller 2 seter med SQ F LHR-SIN. Så man skal være veldig fleksibel og helst reise alene om man drømmer om SQ F fra Europa til Sin. LHR-SIN er eneste som kan bookes for poeng (ut fra Europa) og det er en 777 med 4 seter i First totalt. FRA, CDG og ZRH kan man nok bare glemme med A380.
Takk for svar. Er ikke akkurat enkelt å få til tur i First nei. Når en ikke har mulighet til å være fleksibel blir det enda tøffere. Får kanskje overleve i business...
Hva med den andre daglige FRA maskinen (SQ325), her er det 777 med 4 stk F seter, er det noen som har lyktes å få EB award på denne?
I morgen 31/10, 2 F ledige fra HND-BKK-SYDNEY med Thai. Kanskje noen skal til australia? Lenge siden jeg fant 2 ledige F til Sydney. Synd denne ikke var ledig den 3 november da kunne man kombinert denne med den @Darkcho fant i dag fra FRA med LH.
Er det et system for når på døgnet F seter slippes? "Venter" på Ana og LH seter, kommer de "alltid" i døgnskiftet, eller er det vilkårlig?
LH F FRA-PEK ble sluppet mellom kl02-03 natt til tirsdag forrige uke. Mandag ble det sluppet ytterligere 1 sete ca kl22.
Noen som har erfaring med CT til India? Spesifikt DEL. Men kan også fly via MUM eller andre steder om mulig. Veldig fleksibel på dato, men er LH sluttet med F hit? Før var vell det et sted det var bankers å få F? c