Ikke rart. Det har det siste året generelt vært mye blest om bonusreiser og SAS Amex har reklamert aggressivt. Legg til forum som oss og tilsvarende, så er det ikke merkelig at det blir pågang, utover det som allerede er i hjemmeregionen for F selskapene.
I tillegg har AF gjort det vesentlig enklere for folk å finne awards i F enn hva som var tilfellet tidligere med EF og United.com
galning Et annet spørsmål - når bestillte du disse? Forsøker finne 2 seter i løpet av 2020, men Tallinn finner konsekvent kun 1 sete
ja muligens litt sinnsyk i «fjerningsøyeblikket» ble gjort på grunnlag av fra-hkg isteden for fra-pek, noe som igjen gir meg en reise med senere avgang hjemmefra og litt kortere connectins. Tross alt hele 5 dagers ferie tror jeg booka for ca 2mnd siden. Har også sjekket samme strekk selv et stykke frem i tid, og fått opp 1 sete ja
Fremsiden er oppdatert! Hvordan er tilgjengelighet med SQ F AKL-SIN om dagen? Og SQ F SIN-HKG? Og hvor mange har fått ny SQ F Suite på PEK-SIN-PEK? Skulle gjerne oppdatert den litt
Like forvirrende som når folk skriver SA for Star Alliance. I min verden så står SA for South African Airways
vet ikke hvor ofte du gidder oppdatere, men lh first er relativt labert om dagen. Usikkert hvorfor, men enkelte mener høstferie i Skandinavia samt noe kinesisk ferie er grunnen Evt er det fordi jeg for første og muligens eneste gang hadde mulighet nå
Ingen tvil om at SAA er en av de riktige forkortelsene, men SA kan også brukes som forkortelse for South African Airways på samme måte som man sier SQ om Singapore Airlines, SK om SAS og TK om Turkish Airlines, spør du meg.
SQ bruker ikke A380 versjonen med nyeste F/C produkter til PEK, skjer evt. bare ved siste liten omdisponering. https://mainlymiles.com/2017j-tracker/