Noen som har fått booket SIN AKL eller AKL SIN med SQ F A380 i det siste? (Fra juni 2019 og fremover?)
Det mener jeg at jeg leste nylig. jeg har AKL-SIN i C, men fikk tilbud om F fra Tallin. Problemet var bare at det ble noen dager for sent for hjemkomst. Jeg flyr hjem 28. nov, men kunne da få F 3. desember. Dette var på telefon i oktober.
Slik eg har forstått det på telefon med Tallin så finn dei no stort sett bare 1sete. Sjølv om det har vore F6\F7 få dagar før avreise.
Åpnet seg masse CA F i morges mellom FRA-PEK-FRA juni/juli 2020, 2-3 seter hver åpning, for den som ser etter slikt.
Problemer med å booke LH F som er synlig på awardfares og united blir fremdeles rapport på businessclass.se, er det noen her som har erfaring de siste to ukene? Jakter på noe like før jul, men gidder ikke mobilisere dersom dette viser seg å være en mer permanent glitch/blokkering.
Opplever dette problemet hele tiden. Senest i dag. AF og United viser 7 ledige seter 7.desember fra MUC til MEX, men Tallin ser ingenting. Verken når de søker OSL-MEX eller MUC-MEX direkte.... Samme for Bogota. Lurer virkelig på hva som er casen her.....
Ordna det seg med desse seta eller? AF viser for øyeblikket berre 1 ledig sete MUC-MEX 07.12 og kabinen har 3 seter ledig på denne avgangen. 06.12 viser AF derimot 8 ledig, og det stemmer med EF som viser tom F kabin.
Ikke enda. Frustrerende når United viser 7 seter ledig, AF viser 8 seter ledig, mens EF viser 0 seter ledig....
Håpar det ordnar seg, einaste eg såg i forbindelse med LH F salget som er for tida var at når eg gjorde ei dummy-booking så kom eg ikkje langt i prosessen før seta var låst og status i EF endra seg. Når eg kansellerte bookinga gjekk det ei stund og så blei seta tilgjengelig igjen. Kan jo tenkast at det er det som skjer her. Hos meg er det for øyeblikket det samme antallet tilgjengelig i AF/EF både 06.12 og 07.12
Godt poeng. Ja nå står det 8 seter alle steder for MUC-MEX 6.12, men så lenge Tallin ikke ser disse - så er man like langt...
Dette er triste nyheter. Kan man ikke lenger booke LH F med EB-poeng, så er dette etter mitt skjønn en dramatisk forverring av EB-programmet.
Har forsøkt i 3 uker nå å finne LH first til Asia. Flere ganger har AF og united vist ledig men hverken sas eller tallin har sett de. Fortsatt har jeg ikke lyktes. Håper virkelig dette er forbigående og ikke ny standard.
Er det slik å forstå at det ikke er noen som får booket LH F i øyeblikket? Jeg ser på AF at det er veldig mye LH F... C
Fikk booket to seter i LH F for to uker siden, FRA-HKG og PEK-FRA. Var mye tilgjengelig, spesielt til HKG både fra MUC og FRA. Men inntrykket er at setene slippes senere enn før
Jeg ringte SAS kundeservice nå bare for å sjekke, og Jonas fant ihvertfall LHF på FRA-PEK både i morgen og på torsdag, så da virker det som av Tallin og SAS ser helt forskjellige ting her. Nå prøvde jeg ikke å booke, men det at han fant setene tilsier vel at de også kan bookes?
Fra bc.se: Fredag: Försökte boka MUC-MEX där F kabinen är tom och alla stolar är tillgängliga som awards. United och awardfares visar 8 platser, SAS kunde inte få upp flygningen alls i någon klass. I går: Försökt att boka MUC/FRA-HKG med Lufthansa nu imorgon 26nov eller 27nov i First! Ser tillgänglighet både på United, Awardfares och Expertflyer men Tallinn ser endast business.