Godt spørsmål. Siden det gjelder både CA og LH kan vi jo håpe på en systemfeil. Virker vel ellers litt merkelig om det er strupet for begge disse selskapene samtidig?
Dersom det er penger å spare for SAS å kutte i tilgjengelighet hos andre StarAlliance-selskaper, kan man vel ikke se bort fra at dette har skjedd. Har ingen tro på at dette er en teknisk glitch. Har vart i tre uker nå. Eneste måtte være om det er knyttet opp mot LH/LX’ pågående salg i C og F, men der virker ikke sannsynlig. I alle fall ikke når CA F plutselig heller ikke finnes.
En liten oppdatering igjen på LH F tilgjengelighet For flyvningene over ser Tallin 6 seter på LH521, men 0 seter på LH499...
EB tilgjengelighet for F leveres ikke gjennom søk eller API, så AF viser kun F-tilgjengelighet fra andre kilder
Det blir spekulert andre plasser om at på flighter med lite antall seter tilgjengelig i business så viser ikkje F-seta i Tallinn. Den hypotesen ser ut til å stemme for dine flighter også.
1 sete ledig LHR SIN SQ F A380 kommende mandag. SQ 319 Vi er to som reiser så kunne ikke booke. Da hadde madammen blitt sint om hun måtte sitte i business
Du kan jo være en gentleman å gi henne dette sete, så kan du snike deg til henne når hun legger seg hvis det er lukket suite . hvis de spør hvor du skal, så sier du bare på en visit hos min kjære .
Jeg ringte SAS nå, og de sa det ikke var noe tilgjengelighet på LHR-SIN denne dagen. Var det Tallinn som bekreftet tilgjengelighet?
Jeg sjekket en flight med TG som vistes på AF for noen dager siden direkte hos SAS. Førstemann fant den ikke, andremann fant den ikke men tredjemann (som var en kvinne) fant den med en gang. Dette var med hhv 15 og 25 minutters mellomrom. Opplevde det samme da jeg gjorde første booking på bonusturen tidligere i år (den jeg var på nå i høst), da fant ikke førstemann noen av de flyvingene jeg ville ha i F mens andremann (som faktisk var en mann) fant hele rundturen med det det samme. Om det er kunnskapsløshet, vrangvilje eller latskap vet jeg ikke, men noe er galt med enkelte av SAS sine travel consultants.
ANA F suite, 1 ledig ,London-Haneda 5 desember på NH212, avgang: 19:00 og ankomst 15:50. Viser både på United Award og awardfares. Også 29 Januar 1 ledig sete i ANA F. Det er også masse ledig med LH F fra London via FRA til Haneda hele uken.
Er det fortsatt sådan at sas kan holde av seter på kveld/natte tid ? Og tallinn så utsteder billett når de åpner ?
Om jeg har forstått svarene tidligere riktig så har de blitt vrange på det og ber oss ringe Tallinn. Hvis jeg leser United sine poengflights riktig så er det ledig på LH F FRA-SIN på torsdag. Pleier Tallinn å være vrange på å booke om CT mindre enn 24 timer før avreise?