Til info, og som nevnt i en litt mer spesifikk tråd om ANA, så finner jeg en del tilgjengelighet i ANA F fra HND til MUC. Har bare sjekket for August, men er mye tilgjengelighet der, 2 seter pr flight. Gammel config. Edit: Ser ut til å være gode muligheter MUC-HND også, så her er det jo bare å booke t/r i ANA F
Fant det på United. Eneste jeg vet er at jeg klarte å booke HND-MUC i F for to pers og at det ifølge setevalget ikke var Suites.
Etter innfasing av ANA sin 3. 380, så vil TYO-HNL utelukkende bli utført med 380 fra 1. juli. Muligens den frigjorte 777 vil bli brukt til MUC?
Enig. Forsåvidt godt fornøyd med ANA C og F uansett om det er gammel eller ny. Topp service, god mat.
Det eneste negative (for meg ihvertfall) med ANA F var at det ikke er noen middagsservering på nattflyvingen HND-FRA, det savnet jeg.
Det minker i beholdningen i november i alle fall. Jeg og @runese har brukt opp 2x2 billetter. Det ryktes om gammel config ja, men F er F. Har ny config til HND i januar, så da kan jeg sammenligne.
Er også masse ledig BKK/LHR-FRA og FRA/LHR-BKK i TG F for januar 2021 om det ikke er nevnt her tidligere...
Jeg fikk vel aldri fullført reisebrevet vårt fra Japan rundt nyttår, men for min del endte jeg vel faktisk opp med å plassere NH F under både LH F, SQ F og OZ F. Men for all del: Det var dødsbra, og jeg gleder meg veldig til å prøve det igjen! Håper de serverer middag på MUC-HND. Det er jo ganske sein utreise...
Moralen er med andre ord gå for dagflight til FRA, LHR eller MUC istedenfor NH203 til FRA klokka 00:50? Notert