Selvfølgelig, bare dumt hvis folk vil ha ny config og tror den er på dagflighten til FRA Jeg trodde det når jeg booket meg hjem ifra champagne møtet i HKG. Gjorde det om til nattflight.... har dagflight med NH F på utreisen
Bra du holder denne tråden oppdatert. Det er den jeg bruker mest for First class jakt og sjekker den daglig, takk alf
Reiste du alene eller med følge? Negative fra min side er at man egentlig sitter alene uansett hvilken sete man har. Vanskelig å kommunisere på en grei måte... noe å tenke på for de som vurdere NH F. Like greit å velge to vindusseter som to i midten.
Ja eller du kan sjekke sete reservasjonen i ANA appen, der viser de bilde av setet. Eller gjør en dummy booking via ANA sine nettsider. De viser rutene som har nye config med The Suite under flight nr
Gammel config har business class til og med rad 21, ny config så går business class til og med rad 20.
Takk for oppklaring. Logget inn på reservasjonen min, og fant ut det er "First Square". Å klage på det blir vel ett ordentlig I-Landsproblem
Landet der for nøyaktig to uker siden. Golfbilene er parkert pga virusfrykten. Hadde TG F og ble hentet av en TG-kvinne som ledet oss til fots, delvis «snikende» gjennom en lang kø i passkontrollen.
Hvordan ligger det an med bonusbilletter i first hos Lufthansa for tiden? Det var jo særdeles dårlig en periode, er det like dårlig fremdeles?
Jeg har ikke sett så mye om hva som har skjedd med LH F-billetter, men er det sånn at om jeg finner det på United eller EF, så er det mest sannsynlig ikke ledig for EB-kunder likevel?
I helgen fant jeg 6 ledige F billetter fra Frankurt til Hong Kong/shanghai, bekreftet vis sas telefon (Med LH)