Ser det er vidåpent i first med den nye kabinen, men Hvordan er tilgjengeligheten på den nye kabinen til Ana fra Europa da? Planlegger en solotur til tokyo i okt/november
Her feks: (uten ansvar for mulige feil) https://onemileatatime.com/ana-reconfigured-777-routes/#anas_new_777-300er_cabins_to_frankfurt
Jeg byttet idag fra LHR-BKK (TG A380 first class) 16. januar 2021 til AMS-SIN 17. januar. De to setene LHR-BKK ble tilgjengelige igjen på awardfares umiddelbart hvis noen skulle være interessert.
Ja. Får se hvilket hotell det blir. Mest sannsynlig Yotel siden det er airside. Vi hadde forøvrig overnight på LHR også siden SAS ikke hadde sluppet billetter enda da vi booket den opprinnelige utreisen.
Herlig, hadde samme rute selv med SQ F begge veier fra AMS. Men velger å gjøre om til TG F på utreise pga overnattingen på AMS ikke passer sååå bra, så får det heller bli SQ F hjem
Ja. Flighten kom opp som Saver uten at det var indikert Waitlist når jeg søkte den opp i F på singaporeair.com med redeem valgt. Mulig det er en slags indikasjon, ihvertfall når avgangen er med 777, for Tallinn fant seter.
Ja det er indikasjon. Er det saver på KrisFlyer er det tilgjengelig hos SAS Booket SIN-FRA på turen jeg hadde i januar i år, og på alle datoer jeg kunne velge så var det Saver, de datoene jeg egentlig ville ha var det waitlist/not available og bare Advantage billetter. Så er nok det
På en søndag passet det egentlig ganske bra med en overnatting.. man trenger ikke stå opp i firetida for å ta tidlig fly og man kan til og med legge inn en tur inn til Amsterdam hvis man vil. Eneste problem er at det ikke går noen direktefly OSL-AMS på lørdag. Jeg ønsket også SQ til og TG hjem i tilfelle endelig reisemål ender opp med å bli i Thailand og man i følge det jeg har hørt her på forumet ikke får adgang til F-lounge på BKK hvis man skal videre innenriks.
TG har sluppet noen F seter på TG910, BKK - LHR 18. mars 24. mars 26. mars Kilde: Mail fra Expertflyer (Jeg tok et av de tilgjengelige på TG 920, BKK - FRA)