Prøvd ruletten gjentatte under uten hell... Så spørs dette. Kan det være EUB ikke får opp billettene før 48 t før avgang el?
Se denne posten feks: https://insideflyer.no/forums/threads/first-class-tilgjengelighet.10525/page-94#post-435456
Akkurat nå er det veldig god tilgjengelighet på F* billetter hos Miles&More i 2023. Kanskje noen av dere har M&M poeng som må brukes Bestilte nettopp 2 billetter OSL-HND i påske. Men det finnes mange andre destinasjoner også. kilde (på tysk)
Er vel strengt tatt ingen errorfare selv om det noteres som det. Er jo kun at tilgjengeligheten er høyere enn vanlig for de som brenner inne med masse M&M poeng
Enig For meg har det vært vanskelig å få tak i 2 billetter uten å være veldig fleksibel, men nå var det ikke noe problem.
Litt OT, men vet noen ca hva man betaler i cash når man kjører bonus-F med *A? Skjønner at dette varierer med selskap og strekning, men finnes det noen tommelfingerregler, evt sider som har tabeller?
Ved kjøp av 2 bill har man kunne fått LH/LX SIN til 22-25k pr pers. Dette har vært tilbud der man må kjøpe 2 bill, så rundt 45-50k totalt
Såpass, ja. Så de skalerer "skatter og avgifter" med klassene? Beklager, jeg mener bonus F for poeng, altså. Var det dette du tenkte på? Redigerte orginalposten for å unngå misforståelser.
Kan du ikke se igjennom tråden med gjennomførte bookinger? Mange eksempler der, selv om man kanskje må bla litt tilbake nå for å finne den tida mange fikk booket F. Du kan vel regne med at det blir minst 1400 per person og opp til det dobbelte hvis du har mange mellomlandinger eller mellomlander på flyplasser som har mye avgifter. Flyr du med avreiseflyplass LHR (fordi du ikke finner tilknytingsfly dit) blir det enda dyrere siden Storbritannia har høye avgifter på C og F interkontinentalt som du slipper hvis du kommer utenfra og mellomlander.
Betalte ca 1400,- pr pers for OSL-MUC-PEK-HND-HKG (LH F MUC-PEK. Og retur HKG-BKK-CDG-OSL (TG F BKK-CDG). Resten av avgangen i biz. (Dette var i mai 2019)
Små penger... Ser siste F booking jeg hadde i feb 2020 så betalte vi opprinnelig 1300 kr i skatt og avgifter pr person for å fly i biz til SGN og hjem igjen via BKK-SIN-FCO-OSL-TRD i Biz hos SQ. Endret om til First med SQ så det ble BKK-SIN-FRA-OSL-TRD og betalte 570 kr pr pax i ekstra avgifter. Bare småtteri mtp hva du får. Bare å kose seg...
Side-note som sier noe om hvor stor forskjellen kan være: Jeg skal OSL-LHR-MIA-LHR-OSL om et par uker. C class. Tilbake flyr jeg uansett med korte transfers. Men på veien ut, økte avgiftene med nesten 4000 kr hvis jeg stoppet over i UK mer enn 24 timer. Så det droppet jeg
Ja, det er av samme grunn som at det er veldig dyrt hvis man starter på LHR og det blir bare verre hvis man flyr F
April 23 OSL-LHR-HND-ORD med 2x ANA F 1343kr inkludert bestillingsgebyr osv. Billigere en den første flaske med Champagne og hudkremen jeg liker på badet når jeg kommer ombord altså.
Jeg finner ingen F billetter på Awardfares med SAS EuroBonus, men finner noen hvis jeg velger Air Canda, Avancia eller United. Er noen av disse billettene tilgjengelig for Eurobonus poeng også for tiden? Har vel vært sånn før i hvert fall.