haha, jeg hadde jo 10-15 flights margin.. Har faktisk sett meg nødt til å booke Norwegian også i denne peridoen ettersom prisene til SAS er så ville og flytidene er lang bedre med DY.
Eg sit no mest på EDB for å drøyme om ny EBD opptjening når COVID-19 er under meir kontroll eller Trump har vist at han er den karen han påstår han er. Vill tipp er at SAS utvider opptjeningsperioda nokre mnd til!
På en måte så er det mulig at SAS kommer med en forbedring for dem som fikk utvidet gullstatusen som følge av dette ville mistet det neste året som tellende til LTG, og med det måtte dem som ikke greide det starte klatringen på nytt. Hadde ikke det vært typisk SAS å gjøre det?
Fikk en mail fra SAS for en stund siden om at gullstatusen skulle beholdes og at det skulle telle mot lifetime gold. Nå har jeg fått nytt gullkort men på lifetime-gold siden står det at jeg har begynt på mitt første kvalifiserende år igjen. Det skulle ha vært mitt 9-ende år på rad. Noen som vet hva som foregår?
Får man grunnpoeng pluss kvalifiserende flygninger om man sender inn forespørsel, dvs. som om man hadde fått reise som normalt ?
Ja og nei, jeg fikk både poeng og flygninger, men de poengene jeg fikk var kun statuspoeng og kan ikke brukes til reiser eller noe annet
Kan noen i menigheten bekrefte at jeg ikke trenger å foreta meg noe den neste uken for å beholde gull?
Første gang jeg er EB gull : Nej din stauts kommer inte att bli förnyad. Din kvalificeringsperiod är till mars21 och denna omfattas inte av förnyelse. Detta utifrån dagens regler, är det så att situationen förändras så kan det komma andra besked men som det är idag så måste du kvalificera för Guld innan 31mars2021 för att få fortsätta vara Guld efter det.» så da får jeg ikke brukt noe av fordelen som EB gull som jeg har kjempet for, surt Men er det ikke Grace periode på 3 mnd? Så jeg har status 3 måneder etter mars?