Hei jeg har en mellomlanding på Haneda (3 timer). Flyr ANA biz! Noen som vet om noen av loungene i terminal 3 dusjmuligheter? Får ikke helt oversikten over hvilke lounger som er stengt/åpne… På forhånd - takk - S
Haneda Lounge Information (International Flights)|International flights Lounge|ANA Ana loungen for biz på terminal 3 har dusj i følge nettsiden til ana.
Se der ja - tusen takk for link Av en eller annen grunn fikk jeg ikke endret språk fra japansk da jeg googlet, men linken din funket
Reiser med samboer til Tokyo på en litt spontan CT tur om en uke og har planer om å bli en uke, aldri vært der før så tenker se de mest normale stedene i første omgang (Tokyo, Osaka og Kyoto), noen som har tips om hvilket område som er greit å bo i for rundt 4 dager i Tokyo?
Bo i et område som er sentralt med tanke på reising innad i byen , og på hotell som ligger nærme en sentral stasjon. Og velg område ut fra hva dere liker av kveldsliv.
Ja, en førstegangsreisende til Tokyo vil som regel tilbringe mye tid i områdene i nærheten av Yamanote så det er et veldig godt utgangspunkt. Mange vil sikkert ikke være enig, men tre av fem ganger har jeg bodd i Shibuya og av forskjellige grunner liker jeg det, men er vel som å bo på Karl Johan eller Jernbanetorget i Oslo Ville ikke lagt mye vekt på det, men Ginza/Tokyo Station er gjerne der man kommer inn med Shinkansen, men hele byen er jo tilgjengelig med et kort hopp videre. Yamanote: https://www.flickr.com/photos/eerkmans/179721258/in/photolist-9W7dCt-gT7So-acMEv-m3wxiU
Skal til Japan i april neste år og skal ta noen dager i Tokyo først. Noen som kan anbefale hotell? hadde sett for meg 5-stjerners hotell men sinnsyke priser på noen av de. Må være bra standard og helst rundt shinjuku eller shibuya
Me trivdes veldig godt på Kimpton Shinjuku, hyggeleg med social hour på kvelden med gratis drikke og snacks. Syns det var eit triveligare hotell enn IC The Strings og IC Ana. Sistnevnte er litt slitt.
Vi kom nettopp hjem fra Tokyo, vi bodde 6 netter på IC Ana, ser det skrives at det er litt slitt, men det var ikke vår opplevelse. Vi bodde i suite med clubtilgang, så kan være at andre deler er slitt, men vår opplevelse var at det var bra og hyggelig priset. Veldig enkelt å komme rundt også, banen ved siden av hotellet gikk bla. til Shibuya på kort tid.
Jeg er svært fornøyd med Cerulean Tower, rett ved Shibuya. Har bodd der før, og skal bo det igjen i august. Kort vei til alt.
Jeg har også god opplevelse med Cerulean Tower, helt topp lokasjon og fin standard. Ellers var Hyatt Regency / Hilton som ligger i Shinjuku et godt alternativ. Litt roligere strøk enn Cerulean, men kun noen kvartal å gå før du er midt i Shinjuku. Park Hyatt ligger i nabolaget også, anbefales knall hardt.
Cerulean Tower ser veldig greit ut, kunne tenkt meg Park Hyatt selv men ligger på rundt 17-18k per natt de datoene jeg skal i April…
Kan anbefale Hyatt Regency i Shinjuku. T-bane rett ved og kun 10 min å gå til hjertet av Shinjuku. Og relativt rolig rundt hotellet. Et billigere alternativ er The Knot. 5 min ekstra å gå og selvsagt lavere standard. Men jeg syns det ga god verdi for pengene.
Ser det positivt, du får en del EB- og trumf-poeng. CT er heller ikke langt unna hvis det blir noen netter der.
Og hvis man booket med Trumf Visa under kampanjen til Booking.com, så blir det 16% Trumf også. Sånt blir det poeng av!