Medlemspresentasjon

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av Cecilie, 21. okt 2013.

  1. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Navn: Yukho
    Alder: Krisealder
    Bosted: Oslo
    Yrke: Art Director/designer
    Nettsted: www.yukho.no
    Favorittdestinasjon: USA/Østen
    Status: EBG
    Bonusfeber: Egentlig ingen feber, bare litt forkjøla, har dessverre en jobb som ikke innebærer nok reising, unntaket var en tur til Burundi for fotoshoot, minnerikt men jævligste sted ever! Privat så dyrker jeg mange hobbyer som krever at jeg må reise, er Comic Con frelst, så det blir gjerne 6-8 cons i året, største er i San Diego, ellers blir det NY og rundt om i Europa. Ihugga KISS fan, så det blir fort 4-5 konserter hvor de enn er i verden... Årlig KISS Kruise går fra Miami til Bahamas/Mexico/Jamaica er en must, 2015 blir min femte. Megado aner jeg ikke hva er, skal være med i år, kanskje jeg har funnet ny greie?
    Annet: Gift og har 2 barn, prøver å få til par turer med de også, da blir det gjerne Orlando eller Østen, årlig Companion Ticket tur med kona er en fin fin bonus...
     
    drsyk, Fnate, SASDC8 and 3 others like this.
  2. Shanker

    Shanker Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    33
    Navn: Martin
    Alder: 31
    Bosted: Røyken
    Yrke: Flyplassarbeider
    Favorittdestinasjon: San Francisco og Hong Kong er to favoritter
    Status: EBD
    Bonusfeber: Det begynte vel egentlig med en feilprising fra Lufthansas side. T/r Hong Kong i business med påfølgende sølvkort. Så at EBG var innenfor rekkevidde, og deretter har det bare ballet på seg.
    Annet: Long time lurker, på tide å presentere seg og forhåpentligvis bidra litt her. Fritiden brukes til golf, fotball og altfor lite reising.
     
    drsyk, Henrik, Fnate and 5 others like this.
  3. Sieto

    Sieto Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    3
    Hi Guys,

    thought I'd sign up for Bonusfeber too, finally :)
    Please excuse the english, I don't speak Norwegian.

    Name: Sieto
    Location: Amsterdam, NL
    Age: 36
    Work: No
    Favourite destination: London, NYC, SF, Curacao, Bali. Oh, and mountains (but that's another hobby).
    Status: FB Plat, EY Gold, AB Gold, CC Gold (ugh, no free breakfast), Accor Plat (again, no free breakfast), Hilton Gold (finally, breakfast!)

    I'm managing editor / editor-in-chief for Ikvliegveel-dot-com, the Dutch cousin of the Bonusfeber sites.
     
    drsyk, Henrik, agrims and 9 others like this.
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Welcome, Sieto!
     
    Sieto liker dette
  5. MortenC

    MortenC EBG

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    18
    Navn: Morten
    Alder: 42
    Bosted: Lillehammer
    Yrke: Selger veterinærutstyr
    Favorittdestinasjon: Genève, fordi det er så sentralt i Alpene
    Status: EBG, CC Gold, Hertz President Circle
    Annet: Terget på meg familien når jeg brukte de to første dagene av ferien på MR for å sikre EBG
     
    drsyk, Ruby, agrims and 6 others like this.
  6. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe.. det må de nesten bare tåle :D Hvor gikk turen?
     
  7. MortenC

    MortenC EBG

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    18
    Kortreist MR, OSL-ARN og OSL-BGO, manglet 4 flighter for å være i mål, og jeg hørte ikke noe klaging lenger når 6 timer i BKK kunne tilbringes i Royal Silk Lounge:)
     
    DanH, sitrus, agrims and 1 other person like this.
  8. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Navn: Mads
    Alder: 36
    Bosted: Alta, utrolig kjedelig plass som utgangspunkt for reiser (ALF-OSL fordyrer)
    Yrke: Controller (utdannet siviløkonom)
    Favorittdestinasjoner: Portugal, Italia, Frankrike, men kan trives så lenge mat og drikke er god
    Ønskedestinasjon: Ihuga Dallas Cowboys-fan, så Dallas mellom september og januar står øverst på reiseønskelista, gjerne kombinert med rundtur i USA med bil for å få med seg noen bortekamper også. Finansene er der, bare tida også hadde strukket til.
    Status: Liten reiseaktivitet for tida, bruker mest tid til planlegging, så det er kun basiskort over hele linja.
    Bonusfeber: (Kommer og går, for tida ikke i det hele tatt) <- Stryk! Stigende! Tidligere EBG pga reising på Sjøforsvarets regning, SVG-FBU/OSL-ALF t/r på fullprisbilletter - finansierte mange flyreiser i studietiden med de poengene. Opphavet hadde også EBG over flere år på midten av 90-tallet, der jeg hadde stående fullmakt til å bruke hans poeng.
    Annet: Samboer med take off/landing-skrekk er en utfordring, så forslaget om segment run med Widerøe som hovedferie i år ble ikke godt mottatt. Er 192 cm høy hvor 85% er benlengde, så jeg er avhengig av å betale meg til bedre benplass for ikke å risikere amputasjon ved flyvninger over 2 timer. Jeg er også verdens beste lurker, lest i flere måneder, men registrerte meg til slutt.

    Edit:
    Etter at frøkna oppdaget at det var denne siden jeg bedrev mye av tiden min på, og da hun så resultatet av å bestille årets sommerferie med rutefly i stedet for charter har hennes bonusfeber steget betraktelig. Så hun har rett og slett bitt i seg flyskrekken (se over) og vil bare reise mer og mer nå, og hun har blitt obs på hva som gir poeng og hvor mye. Det som og varmer hjertet mitt er at hun utforsker business- og first hos forskjellige selskap på egenhånd.
     
    Last edited: 07. april 2015
    drsyk, DanH, LarsChr and 6 others like this.
  9. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    Syntes vel det var ganske digg ja :D Har en sånn segment run på gang selv, eller dvs. fruen mangler 6 flighter for å få EBG så da blir det en liten rundtur i Skandinavia og Nord-Europa :)
     
  10. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Navn: Thomas
    Alder: 28
    Bosted: Kongsberg
    Yrke: Software utvikler
    Ønskedestinasjon: Tokyo, San Francisco, Hawaii
    Status:
    Lufthansa Frequent Traveller (Oil &Energy club) og Hilton juksegull.
    Bonusfeber: Har egentlig ikke noe nevneverdig bonusfeber, men syntes det er et veldig interessant tema. Prøver å følge med på hva som skjer slik at man kan utnytte potensielle muligheter som dukker opp enten i jobb eller privat.
    Annet: Leser mye, poster lite. Reiser heller ikke noe særlig for tiden da det ikke hører med til den jobben jeg har. Men prøver å finne noen gode muligheter å utnytte i forbindelse med ferier :)
     
    drsyk, watchaddicted, Cecilie and 3 others like this.
  11. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Alder: Rundt midten av 20'åra
    Bosted: Stavanger
    Yrke: Konsulent & idrettsutøver
    Status: Eurobonus Diamond, Miles & More Senator, Hertz President's Circle
    Bonusfeber siden: Ukependlet til barnehagen i Oslo som 3 åring....
    Favorittdestinasjon: Svalbard, Island og Cook Islands
    Ønskedestinasjon: Alle steder med en rullebane og bilutleie.
    Annet: Aktiv person, elsker å trene. Reiser mye i begge yrkene mine, blir alt for rastløs av å være på samme kontoret i en hel uke. Liker å komme til nye steder enten det er på jobb eller privat. Glad i biler, spesielt de raske :)
     
    Last edited: 11. sept 2015
    drsyk, Aussie74, Cecilie and 3 others like this.
  12. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    Får vel leggje inn ein post, eg og.
    Navn: Lars
    Alder: 25
    Bosted: Ås
    Yrke: Student - Siv.Øk. og forskningsteknikar (som det heiter på fint) på småfe (sau og geit).
    Elitestatus: EBS, Hertz PC
    Bonusfeber siden: Registrerte meg på Eurobonus i 2009, har sia den tid vore interessert i bonusprogram.
    Favorittdestinasjon: Må vel seie London, reiser over og ser West Ham ca 10-15 gongar i sesongen. Ellers har eg eit spesielt hjarte for Montenegro.
    Annet: Var ute av landet for første gong i 2006, bryllaup i Sverige. Sia den gong har eg kompensert ganske bra. Har sesongkort på Boleyn Ground.
     
    Last edited: 05. mai 2015
    drsyk, Cecilie, watchaddicted and 3 others like this.
  13. KickBack.no

    KickBack.no Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    13
    Navn: Mats
    Alder: 34
    Bosted: Oslo
    Yrke: Daglig leder og gründer av KickBack.no
    Bonusfeber siden: 2007 - når jeg begynte å utvikle KickBack som ble lansert i 2009.

    Er her for å lytte og lære av bonusekspertene slik at vi kan bygge det beste fordelsprogrammet for våre medlemmer :)
     
    drsyk, Islending, MadsVaHa and 8 others like this.
  14. larsellara

    larsellara Medlem

    Innlegg:
    73
    Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    Navn: Lars
    Alder: 25 ogethalvt
    Bosted: Nordens Paris
    Yrke: idrett. Ikke utøver...
    Status: Eurobonus Gold, som gav statusmatch til topbonus Gold. Sixt platinum og GHA black. Forøvrig greit med EBG da mine jobbreiser ofte inkluderer 70-80 kg bagasje. Hurra for gratis kolli, sier arbeidsgiver...
    Bonusfeber siden: Fikk EBG av min bror, og nå står den på egne bein da det nå stort sett velges SAS. Reiser 90% innenlands pga jobb. Pluss litt studier på si.
    Favorittdestinasjon: Har reist utrolig lite privat, men Berlin og deltakelse på maraton var en opplevelse, i tillegg har jeg tidvis jobbturer som trener el.l. til ulike større vinterarrangement. Ser lite rundt de stedene, men Val di Fiemme - Italia er utrolig flott.
    Ønskedestinasjon: Trives hjemme, og det er der jeg henter energi. Men i år har dama fått meg med til Paris, og en kompis lurte meg med til Tokyo. Alt til sommeren, så ser frem til å bruke flystatus til annet enn ekstra kolli og kaffe i innenriks-kantina.
    Annet: Liker å trene, men også det motsatte... :) Har en stor inspirasjon i å få folk rundt meg til å lykkes. Det gir utrolig mye for meg å kunne være en brikke i spillet for utvikling, enten det er på idrettsbanen, eller andre arenaer. Ellers er jeg lav og passer godt til trange flykabiner, bortsett fra den gangen jeg satt i sete B på DY til Tenerife på treningsleir. Samlet vekt på rad 15 A-C oversteg nok 400 kg. Jeg bærer 75... Men gutta rundt var hyggelig, så det gikk bare glimmers!
     
    Last edited: 28. juni 2015
    drsyk, Cecilie, Ruby and 6 others like this.
  15. svein85

    svein85 Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Navn: Svein
    Alder: 29
    Bosted: Kongsberg
    Yrke: Ingeniør
    Elitestatus: AY+ Sølv
    Bonusfeber siden: Siden SAS fikk lov til å gi bonus på innlandsreiser igjen
    Favorittdestinasjon: London og Hong Kong
    Annet: Dagdrømmer om luksusreiser til eksotiske steder
     
    drsyk, Cecilie, Ruby and 5 others like this.
  16. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Navn: Martin
    Alder: 29
    Bosted: Hamar
    Yrke: Selvstendig
    Elitestatus: EBS (EBG oppnås 16 juni :) )
    Bonusfeber siden: Jeg begynte å pendle til USA i desember og oppdaget bonusfeber i Mars
    Favorittdestinasjon: North Carolina og Spanias østkyst
    Annet: EBD :p
     
    drsyk, Cecilie, Ruby and 3 others like this.
  17. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Navn: larata
    Alder: 43
    Bosted: Mer borte enn hjemme
    Yrke: Får andre til å jobbe sammen, enten de vil det eller ikke
    Elitestatus: CC Concierge, SAS EBP, B/W Diamond, Hertz og Avis Presidents Club/Cricle, HH Gold, Air Berlin Gold ( kun til BA flighter), Sixt Diamond.....og annet crap jeg ikke bruker i det hele tatt :)
    Bonusfeber siden: i dag
    Favorittdestinasjon: Jotunheimen
    Annet: "reisen er viktigere enn målet"
    Hater:
    At vaskedamene på hotell rydder opp i putene i senga! De ligger sånn for at iPADen ikke skal velte.
     
    Last edited: 22. mai 2015
    drsyk, kiev, watchaddicted and 10 others like this.
  18. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    915
    Likes mottatt:
    1,306
    Bonuspoeng:
    93
    Navn: Fredrik, på Flyprat: The Viking
    Alder: 49+
    Bosted: OSL
    Yrke: MD, matnerd og deleier i restaurant.
    Elitestatus: Hilton Diamond, EBD, CX Diamond, Avis PC, Hertz PC, China Airlines Emerald, Emirates Gold, CC Gold, Club Accor Plat, Jumeirah Sirius Gold, Melia Silver, IHG Plat, Langham Voyager, IPrefer Gold
    Bonusfeber siden: 2 dager siden, men lurket noen mnd
    Favorittdestinasjon: Mange, men BCN, San Sebastian, NYC, LAX, BKK, småsteder med bortgjemte kulinariske perler, nevnte jeg San Sebastian?
    Annet: Følg råvarene, det riktige stedet er verdt en omvei!
     
    drsyk, watchaddicted, SASDC8 and 6 others like this.
  19. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Navn: Tom
    Alder: 39
    Bosted: Telemark
    Yrke: Ingeniør
    Elitestatus: EBG, Platinum Nordic Choice, Hertz President Circle, Gold Club Carlson, 2 floor Scandic, Gold Air Berlin
    Bonusfeber siden: lest en stund i smug ;)
    Favorittdestinasjon: Cuba var spesielt, ellers er jeg veldig glad i Østerrike både vinter og sommer.
    Annet: Veldig glad i klokker! Dessverre en såpass dyr hobby at det gjerne går utover reise. Men får dessverre ikke til pose og sekk bestandig. Er også veldig glad i gode restauranter å sjekker Michelin guiden hyppig :)
     
    drsyk, watchaddicted, Cecilie and 3 others like this.
  20. knutfin

    knutfin Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Navn: Knut
    Alder: 27
    Bosted: Trondheim
    Yrke: Student
    Elitestatus: SAS Eurobonus Silver, topbonus silver
    Bonusfeber siden: 2013, da jeg meldte meg inn i Eurobonus. Siden da har poeng, flyselskap og lojalitetsprogram blitt en voksende hobby.
    Favorittdestinasjon: Er veldig glad i hjemtraktene i Trøndelag og oppdager stadig nye ting. Utover det ble Texas en favoritt når jeg var der for første gang i vinter, og også en plass jeg vil utforske mer.
    Annet: Musiker med en forkjærlighet for gamle gitarer.
     
    drsyk, agrims, Henning and 2 others like this.

Del denne siden