Jeg kan ikke si at jeg føler meg veldig mye bedre behandlet etter å ha vært EBD knappe to måneders tid, men så følte jeg meg ganske godt tatt vare på før også. Et par datapunkter fra de siste to ukene:
OSL-BGO: En boks cola, måtte frem med kortet, men i retur kom også en pose nøtter
BGO-OSL: niks spesielt. Treg servering av en eller annen grunn, så trallen kom aldri bak til rad 11, eller GO generelt. Her var det ikke en gang kaffe å få. Litt skuffet.
OSL-BGO: fikk spørsmål om ikke jeg ville ha blomsterbuketten jeg bar på i crew-skapet slik at den ikke ble most. Veldig prisverdig!
BGO-OSL-BGO: niks spesielt
BGO-CPH-FRA: niks spesielt, snarere tvert imot, da jeg ble spurt om jeg ville ha noe da trallen bokstavelig talt var passert meg og jeg egentlig trodde de spurte raden bak. Kink i nakken anyone..?
FRA-CPH: ved bestilling av en boks cola ble det fulgt opp med "du vet at vi selger disse, ikke sant?" -uhm, jo, altså, men...
CPH-BGO: niks spesielt, men her var betjeningen så hyggelig og imøtekommende med alle ombord at det var en av de triveligste turene på lenge
BGO-OSL: niks spesielt
OSL-BGO: fikk være med tidligere fly selv om jeg fløy Go
On the bright side så funker prioritert ombordstigning i CPH og FRA, men det har vi vel en egen tråd til. Jeg tror også tettheten av statuskunder på en del flights gjør det bortimot umulig å differensiere. Typiske pendlersvganger jeg har sett har jo med seg 1-3 Pandion, opp mot 15 EBD, "Flere gull enn jeg kan telle" og så er halve flyet i tillegg Plus. På skarve 38 minutters flytid rekker de jo knapt å løpe forbi med trallen.
Vis alt...