Opplever dere noen "diamant" service?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av edstro, 27. juli 2015.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Gadde definitivt searblock i går som diamant osl-arn siden kona ikke kunne velge nabosete som var ledig da jeg valgte. Crew hadde også kontroll på at hvit Mikkeller var gratis for meg t/r. Den er forresten god.
     
    Eddie47 liker dette
  2. Woodswing

    Woodswing Aktivt Medlem

    Innlegg:
    271
    Likes mottatt:
    1,362
    Bonuspoeng:
    93
    Vi var på guttetur til NYC i september. Og da fikk jeg en fin mail en dag eller to før om at jeg og mitt reisefølge på tre ble oppgradert fra bak til Plus på veien til. De andre har max sølv, så tipper det var pga mitt kort.

    Helt sporadisk blir jeg flyttet frem på innenriksflighter. Kanskje 1/10?
     
    Ombo liker dette
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Imponerende..
    Jeg har 3 av ca 4-500, to av de som EBG samme sommer..
     
    Scandipendler liker dette
  4. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har 0 av ca. 200 i Norden/innenriks, men 3 av ca. 40 i Europa utenfor Norden. Siden jeg ble EBD.
     
  5. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Manglende oppgradering er vel en konsekvens av alle sutrekoppene som klaget sin nød da de ble "oppgradert" fra nødutgangsete vindu i Go til til midtsete i Plus.

    På min siste tur ba jeg pent om å bli nedgradert fra Plus til Go, slik at jeg kunne sitte sammen med en kompis. Nytt boardingkort med M(D) ble skrevet ut :)
     
  6. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har blitt "oppgradert" fra 17F til type 3B på 5 av 50 Europa flyvninger siste halve året. Har personlig klart å få byttet midsete i Plus med "midtsetet" 0C hver eneste gang det har hendt, men jeg har full forståelse for de diamantene som klager på slike oppgraderinger.
     
  7. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,180
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Sitter stuck i Evenes med teknisk og ny info 6 timer etter opprinelig avgang(10:40). De venter vist på et verktøy eller noe.
    Nektet omboking til widerøe fordi det går SAS samme dagen(I kveld). Samme svar fra 3 agenter på tlf og Widerøe på Evenes sier at omboking til WF etter den pågående skilsmisse har vært vanskeligere en det var før :( Går nå glipp av 50år dag til min far i kveld og syns det er kjedelig. Hadde kanskje forventa og bli bokka om som EBD?
    Får vel i det minste 250 euro siden det er teknisk og feil med et vindu?
    Reiser nok og kjedelig og gå glipp av ting på hjemmefronten når det kunne vært unngått
    :(
     
  8. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Var det ikke mulig å booke DY kl 15:35? I Oslo før SAS i det hele tatt hadde kommet seg i luften på senettermiddagen da.
     
  9. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,180
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Mulig. Måtte betalt selv da og eventuelt gått glipp av kompansjasjon?
    I følge SAS går det jo et fly nå 17 :55 så de bukker meg ikke til andre carriers.

    Gøy å følge med da:
     

    Attached Files:

    Eddie47 liker dette
  10. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    "Passerer Mosjøen nå. Regner med å lande fem min før rute", i følge cockpit ;)
    Har ikke stålkontroll på EU 261, men mener du har krav på refusjon + 250 EUR.
     
    Xflipper liker dette
  11. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,180
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Uansett for sent. Lar det seile sin egen sjø og håper jeg kommer meg til KRS i kveld :)
     
  12. feitfisk

    feitfisk Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    13
    Ble nettopp oppgradert fra 10F til 15B på SK4432 opp til TOS(pga utvidelse av plus tenker jeg)... Gikk rett i loungen på OSL for å be om nåde. Diamant eller ei, her var det kun ledige midtseter igjen sa hun. Kommer fra HKG idag så det skal bli godt å få testet midtsetet i et rimelig stappfullt fly :)
     
    SAJblue, Shyneno and jgroneng like this.
  13. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,209
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk en gedigen Diamant-følelse nå.
    Skulle en svipptur ned til Seoul (nei, har ikke noe med Trump&Co å gjøre ...).
    Ved boarding på en gammel Luftansa A340 kommer gate manager bort med en velkjent konvolutt og sier «Mr Kiev, ve have pleazzant zurprize for you»:
    9BB592A8-1657-409E-B0F8-D918A1CF7D3A.jpeg

    For dere som måtte lure: det er HELT innenfor hvis LH tar over bolaget, sånn sett fra et kundeperspektiv.
     
    Baldrick, Tore, artanis and 22 others like this.
  14. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,267
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen som har fulgt med på goodie-bag det siste ? Jeg nærmer meg slutten av perioden og finner ikke egentlig noe som frister noe spesielt.

    Er det sannsynlig at det blir store endringer i sortimentet i løpet av de neste 6-8 ukene ?
     
  15. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis First Class plutselig faller innunder CU-fordelen etter en fremtidig merger, blir LHs ellers nokså kjipe Business Class-sete atskillig mye mer attraktivt ;)
     
    kiev and NoLimit like this.
  16. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Ved boarding:
    Meg på 11 C.
    upload_2018-4-20_23-48-26.png

    På vei ned brua sjekket jeg på nytt..

    upload_2018-4-20_23-49-13.png

    Noen ganger er det greit å være diamant... :)
     
  17. stakar

    stakar Frequent Traveler - EBP

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    783
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde du sjekket en gang til, så skal du ikke se bort fra er krysset hadde vært borte. Gjorde det samme igår i Expertflyer appen. Annenhver gang viste den kryss / ledig på 1E. Heldigvis var det ingen som satt på 1E når det ble annonsert boarding complete ☺️ Men det kan virke som om det er en bug i Expertflyer eller finnes det lenge her inne som har en forklaring på dette?
     
  18. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Mener det var bilde nr 1 relativt mange ganger før nr 2 slo inn ved gate closing.
     
  19. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Full sk248 i dag, 4 rader stappfull plus, med Jimmy Carr på 2F med okkupert midtsete.

    Undertegnede EBD og frue med EBG, hadde ledig midtsete og en behagelig flyvning.

    C
     
    Shyneno liker dette
  20. pef

    pef Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    504
    Bonuspoeng:
    93
    Reiser med en kompis i Plus i Europa i morgen. Vi sitter på 5AC. Jeg med EBD får valgt 5B, han som EBG får ikke. Altså: Softblocken fungerer akkurat slik den skal ;)

    For øvrig er det hav av tomme seterader i Plus (alle rekker fra 6-9), så det skulle jo egentlig bare mangle.
     
    Shyneno liker dette

Del denne siden