Gebyret for endring gjelder per utstedelse av billett så ja, du kan du endre mye og prisen er den samme.
Tjenesten du ringte er for øyeblikket ikke tilgjengelig.... Får denne tilbakemeldingen nesten hver gang jeg ringer. Noen som har erfaring med Swiss i Business til Shanghai/ Beijing?
Hah, ringte med min datters mobil og gikk rett igjennom, men får opp samme feilmelding på min mobil for nte gang. Screener de nr her?
Jeg prøvde for halvannen time siden, og ble ventende i telefonkø i 20 minutter før jeg ga opp. Har aldri opplevd problemer - eller ventetid av noen særlig grad før.
Får tilbud om å være med i brukerundersøkelse og får advarsel om at samtalen kan bli tatt opp - men that's it.
Undres på om det at det er blitt så vanskelig å komme gjennom på tlf er pga at mange flere booker bonus billetter, eller om det er fordi det er få med veldig vanskelige routinger eller om det er på grunn av reduserte mannskaper...
Spørs om mange er flyttet over til å ta unna andre ting.. Har jo vært mye høyere pågang i den senere tid pga de nye nettsidene sies det..
Noen som prøver å komme i kontakt med dem og får tjenesten er ikke tilgjengelig kan jo spørre om hva som skjer? Om det er dette vi kan forvente i framtiden?
Kom gjennom etter 65(!) minutters ventetid, fikk rasket til meg LH F-seter til ORD om få dager, og samtidig F-seter på returen en uke senere; disse var IKKE tilgjengelig da ventetiden startet...