Var gjennom en runde med dette i fjor, og da sendte jeg en mail til [email protected] og fikk bekreftet dette.. Det er desverre ikke andre steder å finne ut av det på... C
Ringte CT telefonen tidligere i dag, de kunne bekrefte at det er 1 CT tilgjengelig nå med utløp 15 Januar 2019 så den eldste ble brukt ved bestilling hos SAS i går.
Gjelder dette bare CT? Husker at noen nevnte det her inne tidligere, men jeg har betalt gebyr for endring etter dette. Dog ikke CT, kun vanlig bonusreise.
veit dette har vært diskutert tidligere, men er det pdd noen som helst mulighet for å ringe utenom åpningstidene 09-17?
https://www.seatguru.com/airlines/SAS_Airlines/SAS_Airlines_Airbus_A330_B.php?flightno=907&date= Vedlagt ligger en link til konfigurasjonen til SAS på ruten min til EWR - noen som har en formening om hvilke seter i C som er best? Reiser med fruen, og tenkte instinktivt at 1D og 1F var gode, men tar gjerne i mot innspill fra noen med førstehånds erfaring.
Enig.. dog pleier det ofte være ledig lenger bak om det skulle bli bråk fra bassinet, slik at man kan ta seg et sete på rad 8 for å sove, om det skulle bli gale.. Rad 1 er min personlige favoritt på tur med fruen.. C
Jeg har også blitt belastet endringsgebyr hver gang, men et par av gangene refunderte de hele beløpet og belastet på nytt. Siden jeg forandret en booking 6 ganger ble 7K av de aldri refundert. Var visst litt stress å finne ut av det for SAS-agenten (ikke Tallin) siden han måtte lese gjennom 5 sider med info Han lurte litt på hvorfor jeg hadde endret så mange ganger. Valgte å ikke svare på akkurat det
Takk for tilbakemeldinger - har lest litt på kommentarer på Seatguru, og det er flere som nevner at første rad passer bra når man reiser med følge, antageligvis grunnet åpningen mellom setene i front. I tillegg er det visstnok en dråpe lenger beinplass enn på øvrige seter bakover. Tror nok at dette blir helt fantastisk, spesielt med tanke på at jeg kun har fløyet ECO i 737 tidligere. Fruen har heller ingen erfaring med høyere klasser på fly, hun har som meg kun erfaring med flyturen som transportetappe. Skal bli godt å kunne lande noe uthvilt for en gangs skyld.
Hei! Jeg logget meg akkurat på sas.no for å sjekke noen bonusbilletter og ser at min CT (opptjent i 2017) er ikke lenger er synlig - altså at jeg ikke kan velge og aktivere "Amex 50% discount voucher". Andre som har samme problem?
Kanskje det har sammenheng med at de må oppdatere systemene når vouchere opptjent i 2016 går ut på dato 15/1
Samme problem her! Gi meg en lyd om du finner ut av hvorfor / hva man må gjøre. Snakket med kundeservice? Min voucher er gyldig ut 2018 i alle fall, så... men kommer ikke opp når jeg skal bestille nei.
Begynner å nærme meg fyrste bestilling av CT down under, og venter berre på at returen blir lagt ut(og at siste CT blir aktivert). Håper SQ avgangen frå IST til SIN fortsatt er tilgjengeleg i begynnelsen av februar... Planen no er OSL-IST-SIN-MEL og retur SYD-ICN-FRA-OSL(Eventuelt ICN-JFK-ZRH-OSL) Me er 4 stk på denne turen, og satser på C heile vegen, men det er nokre spørsmål eg lurer på. Ser at det er tilgjengeleg 2 seter med Thai og 2 seter med Os(frå Sydney til ICN). Blir det lagt ut fleire seter til desse slik at eg får 4 på samme fly, eller må eg sjekke nærmere heimreise(Jan 2019) Når legg Eva og ANA ut awardbilletter? Og finnes det overhovud ein moglegheit å få til ICN -JFK med Os på heimreise? Hadde vore gøyalt å få med eit ekstra kontinent for borna!
Dere har overnatting i Istanbul på vei ut? Jeg klarte ikke å komme meg dit før SQ 391 går kl 14:25. Du klarer ikke å ta turen via USA på vei hjem, ikke når du starter i Oslo.