Det løste seg! Snakket med en fantastisk hyggelig frøken og løsningen blir at de trekker poengene jeg sparte på reisen og får ny CT....Utrolig kundeservice!
Veldig bra.. De burde merket den rabatten bedre. Kalt den en engangsrabatt.. Og skrevet Companion Ticket.. C
Noen som vet om man kan booke CT (for to personer) enveis online med SAS? Eller må man ringe? Dreier seg om EWR-OSLO.
Brukes alltid den eldste CT ved bestilling på SAS? Booket en tur til PEK i BIZ for 2 i går, og har i dag fortsatt en CT tilgjengelig finnes det noen måte og forsikre meg at den jeg brukte i går er den eldste?
Hei. 2 spørsmål: Har bestilt bonusreise sammen med fruen fra OSL -> EWR i desember. I og med at vi bor i Narvik må vi ta fly t/r EVE -> OSL. Er det noen mulighet til å få denne bakt inn i bonusreisen? Ser at SAS har fly som går til kurante tider mellom OSL og EVE som kan kombineres godt med langturen over dammen. Hva er nummeret til Tallinn? Har lagret et nummer som jeg har fått herfra tidligere, men nå er det bare en dame som sier at tjenesten ikke er tilgjengelig. Takker.
I 1 .ja, Dette må du gjøre via Tallin i og med at du alt har bestilt(må da være ledige awrd seter eve-osl. Noe det burde være) koster 150 nok per pax om du ikke er diamant. Da er det gratis. 2. Ring 0046184809167
Bestilte en CT tur med SAS C til HKG for meg og fruen for ca 14 dager siden som da koster 100K poeng med CT.(turen er sent april) Det jeg stusser over, er at det nå 14 dager etterpå fortsatt er en aktiv CT hos meg som jeg kan benytte ved bestilling av poengreise. Hvordan fungerer dette? Skal ikke CT bli borte så fort jeg benytter den til å booke en reise?
Hjertelig takk. Telefonsamtalen gikk helt uproblematisk, dama i andre enden var særdeles hyggelig og hjelpsom.