Har ikke solid statistikk å vise til der. Da jeg lette etter billetter virket det å være lettest å finne billetter for CDG og MUC. Vi valgte førstnevnte på utreise pga A380. Hjemreise var til MXP (milano), men det er visst ikke F på den ruta lenger.
Hvor sannsynlig er det å finne poeng-billetter til familien på 3 og 1/2? To voksne, ett barn og ett spedbarn. Vi har nok poeng til å reise hvor vi vil på First da vi har en CT, og barn går for 50% av fullpris på poeng. I tillegg har vi AMEX Platinum, så hele StarAlliance kan benyttes. På https://travelhacks.azurewebsites.net/ fant jeg veldig lett Biz til "hvor som helst". Men, å søke på united etter Biz/First billetter til f.eks Honolulu for hele familien... Det var ikke lett. Finner ingenting. Selv med non-awards. Er det noe innlysende jeg gjør feil ?
Biz/first til Hawaii er visst veldig vanskelig og selvfølgelig vanskeligere jo flere dere er. Vet flere som har forsøkt å finne noe via vestkysten av USA, men som har endt opp med å fly Air Canada i stedet for (business hele veien).
I Australia er det elektronisk visa. Er dette noko som Tallin eller må dette ordnes på andre måter? (Eg veit at flyselskapene fikser dette, men er det då Tallin, SQ eller andre som ordner det? Skal ut av Oz med Os eller Air China(fram til eg finn noko betre) så det blir ulike carriers ut og inn)
Flyselskapene ordner nok ikke det. Du skal jo fylle ut en del private spørsmål for de fleste visum, inkl narkotika, problemer med politiet og terror.
Nokre år siden eg var i Australia sist, og då kan det vera at det var eit reiseselskap som fiksa dette. Meinte det var qantas. Då fikser eg dette enkelt sjølv. ( sjekka det heller ikkje sjølv, var lat nok til å spørje her)
Noen som kunne tenke seg å finne rute til meg? Vil til varmere strøk i vinterferien - betaler for hjelpen
Send meg PM med datoer og mål så kan jeg ta en titt. Koster deg to flasker med champagne om jeg finner noe.
Jeg skal til Australia om 2 uker. Jeg søkte om visum online i forrige uke, og det tok omtrent 30 sekunder før jeg fikk en epost med at det var innvilget! Veldig enkelt.
Alt for bra.. og en hinsides dårlig timelønn, men jeg kjøper jo aldri sjampis og det er greit å ha litt liggende
Hei! Legg inn info om antall, klasse og ønsket destinasjon(er) på denne tråden: https://insideflyer.no/forums/threads/bonushjelp.28/ Det er helt sikkert mange som kan hjelpe!
Hei. Jeg har en CT som går ut 15.01. Kan jeg booke en billett til f.eks. New York i sommer også gjøre om billetten til Hong Kong dersom det kommer ut ledige bonusbilletter, eller får jeg bare endret utreisetidspunkt (til samme destinasjon)?