Jeg mener de tidligere satte inn en A350 i februar/mars en gang. Men husker ikke for hvor lenge før de satte inn A380 igjen. Men ruta var uten F i hvert fall hele sommeren.
Spørsmål som garantert er svart her tidligere, men blir litt for mange poster å gå igjennom gjelder 100.000 til CT fra kortet ble tatt i bruk eller fra 1.1 - 31-12??
Det skal gå helt fint så langt jeg vet. koster 150 nok og kan gjøres samme som endringer inntil 1 dag før avreise. EDIT: Tallin(som tydeligvis også har fått prioritert kø system der en taster EB nummer ) sier at det kun går an og endre navn på CT billetter der det utelukkende er SAS som flyr. dette viste jeg ikke og var litt kjedelig.
Får man varsel fra ExpertFlyer med en gang et sete dukker opp som tilgjengelig hvis man har et "Award-Alert på det? Grunnen til at jeg spør var at jeg hadde et varsel på TG F fra LHR - BKK som jeg selv så var ledig i formiddag, men varsel fra ExpertFlyer kom først i 17 tiden... Har 6 varsler på LH F, så er avhengig av å få rask tilbakemelding hvis jeg ikke skal gå glipp av noe
Tror desverre expertflyer bare sjekker X ganger i løpet av en dag. Så om noe er viktig er det lurt å sjekke manuelt og Expertflyer burde sjekket minst 1x i timen spør du meg
Min erfaring er at det ikke er noe spesifikke tidspunkter ihvertfall. Jeg har fått mail om ledige seter kl. 06.00, 06.04, 03.51, 06.51, 00.18 og 16.21 for å nevne noen. Når det gjelder LH, så sjekket jeg uansett på united hver morgen før CT-telefonen åpnet for sikkerhets skyld fra 15. dag (ja, for sikkerhets skyld) før avreise, og flere ganger daglig (les: omtrent mellom annenhver pasient).
Ser jeg har muligheten til å booke SAS business med 340-300 fra København til Beijing. Har googlet litt og det ser ut som om du ikke er garantert den nye oppgraderte maskinen? Trodde alle SAS maskinene var oppgraderte jeg eller er det bare 330-300?