Er det noen som har fått brukt ct på intra Asia? Står i vilkårene at turen må begynne og slutte i Skandinavia. Brukte 2016 ct på en hastebooking før ct be ugyldig 15 Januar, bestilte da TRD-PEK t/r med SAS. Planen er og ta en reise ut av Kina også på den samme turen så da lurer jeg på om det er mulig og få benyttet min neste ct på en intra Asia ut fra PEK?
Noen som vet hvor lang tid det tar fra en har endret på reisen, til nye avgifter og nye billetter blir utstedt? Endret tidligere i dag, men ikke fått noe enda. (utålmodig )
Hei! Fikk oppgradert til platinum igår. Har så langt i år omsatt for ca 40K på Amex, tar jeg med meg det inn i det jeg må omsette for som platinuminnehaver i forhold til CT? Eller begynner jeg på scratch iigjen?
Jeg hadde vel ventet til mandag, men det er opp til deg. Det er CT som styrer med avgiftene, så jeg vet ikke hvor mye hjelp det er å ringe SAS. Han jeg snakket med da jeg bestilte i dag sa forøvrig at det kunne ta litt tid med avgiftene pga ett eller annet. Men jeg fikk mine etter et par timer.
Fikk forøvrig høre fra diamond.dk at det er gjort mannskapsendringer på CT med virkning fra 1 mars. Svensken jeg snakket på CT tlf insisterte på at det fortsatt er gebyrfritt for Diamonds å endre.
Det sa de ikke noe om, dette er hva hun skrev: «Der er kommer andre på denne telefon linie fra i går 1 marts»
Har også dette inntrykket. Første dama tillot et ekstra leg for å komme meg i havn via Brussels for å komme hjem til Oslo. Da jeg ringte og skulle korrigere TG F fra MUC til FRA (lyst å fly 380) var det såvidt han ville korrigere pga jeg hadde 9 legs. Etter en runde med supervisor gikk det dog bra...
Tallin og CT-telefonen er vel stengt i helgene, er det andre måter å få endret en CT reise på på en lørdag?
Noen som har prøvd å booke F med destinasjon i 3. sone? Jeg tenkte dersom man flyr CPH-SIN-CGK-BKK-ICN? Vil det være mulig?
Dette lurer jeg også på. Mener jeg har lest her inne at man kan ringe SAS sin ordinære kundeservice og få de til å reservere flighter, men at Tallin må ordne opp med korrekte avgifter osv. Noen andre som har peiling på dette..?
Noen som mulighet å sjekke om det ledig first/bizz billetter med Singapore fra cph til Sin i slutten av mars/begynnelsen av april? Og retur i slutten av april/begynnelsen av mai?
Ring 915 05 400. De kan søke opp og reservere for deg, men du får ikke billettene før resten av gjengen er tilbake på kontoret på mandag.
Leste at noen hadde fått reservert via Diamond/Gull mailen og så ringt inn for betalte. Det ville gjort ting enklere, særlig for de med vanskelig navn. Noen erfaringer? Burde i hvert fall vært EBD fordel hvis svaret er nei.
Det er kanskje mulig, men jeg ville aldri stolt på responstiden på de mailene. Billettene kan være borte lenge før du får svar. Ringer du SAS og taster inn EB-nummeret ditt er sjansen ganske stor for at du får riktig navn på billetten. På reisefølget kan jeg skjønne det er annerledes.