H Hvis du booker C blir du belastet for C. Når du gjør en endring til en F klasse på en av flightene så blir du trekt mellomlegget
På SAS sine nettsider står det at det ikke lar seg gjøre å ringe support fra Norge og Sverige. Gjelder dette Tallinn også? Ikke kommet gjennom i hele dag.
Heller ikke hatt mye hell med å komme gjennom idag, bortimot 20 forsøk. Nå etter lunsj kom jeg rett inn som nr 1 i køen og var godt fornøyd. Etter 20 minutter som nr 1 ble jeg så kastet ut av køen - som om det ble lagt på fra andre siden.
Ser en post tidligere her om at det er mulig å få til routing via USA til Asia igjen. Noen som kan bekrefte dette? Har sett litt etter muligheter i løpet av dagen, brukt united sin søkemotor. Finner veldig få alternativer, nesten så jeg mistenker at united i stor grad «sperrer ute» andre alternativer enn eco med sine egne fly. Eller mulig at lite er sluppet enda, men føler da det er rart at jeg ikke finner muligheter med Lufthansa i eco engang... Eneste biz-muligheter jeg finner er litt med Swiss. Med tanke på at ingen kommer gjennom til Tallinn så er det kanskje like greit at jeg ikke finner noe.
Jeg ringte Tallinn for første gang i dag. Det var en tålmodighetsprøve! Først fikk jeg i et par timer det samme som andre her: "Tjenesten er ikke tilgjengelig". Så ringte jeg AmEx og de opplyste at nummeret ikke virker med Telenor abonnement for tiden! Jeg fikk et svensk nummer de ba meg ringe. Da jeg kom gjennon var det bare en telefonsvarer som sa at det var stor trafikk, men at jeg kunne legge igjen nummeret så skulle de ringe meg tilbake. Jeg gjorde det. Ventet og ventet. Etter 45 minutter ringte det. En telefonsvarer ba meg taste 1 hvis jeg fortsatt ville snakke med en agent. Jeg gjorde det og fikk beskjed om at jeg ble satt over. Deretter fulgte 25 minutter med musikk før jeg kom gjennom. Det er virkelig et ubrukelig system!
Er det mulig å ringe sas på 915 nummeret da hvis man ikke kommer i gjennom til Tallin? Få reservert hvert fall.
Har stort sett opplevd bra med tilgjengelighet på United sine fly, men bildet endret seg litt etter den siste omleggingen deres, så det kan hende de har skjært ned på generell basis, men det gjelder isåfall alle, også deres egne, ettersom det er på deres side vi søker anonymt. Når det gjelder tilgjengelighet på domestic First (som vi kan sammenligne med IC biz), så skal man ha i mente at det er et svær begrenset antall seter fysisk tilgjengelig på det meste av domestic rutene (737, 757 osv) med unntak av de få kontinentale flygningene hvor de bruker widebody.
Dette begynner jo nesten å bli tragikomisk! Har sittet i kø nå siden kl 1630, har rykker opp fra plass 9 til 5... 4 plasser på 35 min!
Jeg ringte tidligere idag på +46184809167 og kom gjennom I løpet av fem minutter. Det samme da jeg ringte til samme nummer forrige tirsdag rundt kl 15:30.
Samme her.. Har bare fått feil på det norske nummeret hele dagen. Ringte til Sverige ca 1658, kom igjennom på kort tid..