Noen som har en viss oversikt hvilken rute fra Frankfurt/Munchen som gir størst sjanse for ledige seter i first et par uker før avreise? Dette er snakk om månedskiftet mars/april. Det er vel ICN/HND/PEK/PVG/HKG som er aktuelt fra Frankfurt og PVG/PEK/HKG/HND fra Munchen? Satser på å booke en bizz billett på det strekket som det er størst sannsynlig for ledige seter i first. Dog dette er vel ganske tilfeldig? Og hva foretrekkes av A388, A346 og 747-8i i first?
Fordelen med 747 er at det er ingenting foran F-kabinen slik at det ikke blir så mye trafikk der, om du merker noen større forskjell er en helt annen sak.. Da har du i tilfelle fått for lite champis
Faktura der jeg passerte 100k i omsetning hadde forfall 1/3. Alt er betalt. Iflg. flere innlegg på forumet skal CT være klar en gang mellom nå og 1/4. Jeg ser den ikke på SAS.no når jeg forsøker å gjøre en bonus-bestilling. Er det noe poeng å ringe Tallin før jeg ser den på SAS.no ?
Jeg passerte 100k med forfall 15. februar, den dukket opp nå ~1. mars. Har inntrykk av at den dukker opp på SAS.no rimelig pronto.
Eg passerte også 100k i januar, men ser kun ein CT på sas.no. Er det slik det er, eller skal det dukke opp to stk?
Ringte inn og hørte om det var noe mulighet for å bytte fra SQ C i 777 til SQ C i A380. No go. Ingen SQ billetter å oppdrive på markedet. De ble støvsugd raskt.
Utålmodig som jeg er tok jeg en telefon til Amex. De kunne se at jeg passerte 100k i omsetning 12/2. Forfall på denne fakturaen var 1/3. Amex har fakturering mot SAS i slutten av hver måned og CT blir klar ved første fakturering fra Amex til SAS etter forfall på den fakturaen hvor en har passert 100k i omsetning. Hvis en har forfall på faktura f.eks. den 15. i måneden vil CT bli klar i slutten av den måneden. Så forfall midt i måneden gir CT "tidligere" enn forfall den første i måneden (som meg). Min skal være klar 28/3 sier Amex.
Hei! Sitter på en CT-booking til Bali senere i år (Thai First 747 på utreise, SQ First på retur), men funderer på endre på utreisen for å få en stopover i Seoul, samt noen timer i Bangkok. Har funnet ledig i Thai F 380 fra CDG til BKK. Vil denne routingen være ok? CDG-BKK TG F 380 (19 timer stopover) BKK-ICN OZ C 380 (23,5t stopover) ICN-SIN SQ C 333 SIN-DPS SQ C 333 ------ DPS-SIN SQ C 333 SIN-CPH SQ F 777 CPH-OSL SK Plus Spørsmål nr to er: på utreisen, for å komme oss til CDG må vi legge til LH OSL-FRA-CDG, som blir to segmenter til... SAS sin avgang korresponderer ikke. Tror dere at jeg kan få godkjent totalt 9 segmenter på denne turen?
Det kan godt være det går. Bare å forsøke. Hadde Selv 11 segmenter på CT i november, så dette er helt avhengig av agent.
Også fått til å booke SIN-HKG i nye SQ A380 C. Kan jo håpe på at det åpner seg noe F når reisen nærmer seg.
Såpass? Bare så jeg forstår deg riktig, du har fått booket SQ C, med EuroBonus poeng, med den helt nye innredningen?
Tror da det. Det er SQ 856 SIN-HKG, med kun 6 seter i F i andre etasje. Trodde det betydde at det også var ny C, men mulig jeg er på jordet.