Noen som har noen tips for hvordan man kan gjøre opp på en sikker måte ved kjøp av eurobonus poeng? Har muligheten til å kjøpe en del poeng for en Ok pris, men har ikke lyst til å forksuddsbetale til noen som akkurat har registrert seg her på forumet.
Ut fra erfaringer på forumet, så er det bonusbilletter å oppdrive når det er 3 eller 4 ledige seter i F på CPH-SIN-CPH. Følgende datoer har 4 ledige seter rundt månedsskiftet mars-april på CPH-SIN: 29. mars, 31. mars og 3. april. Følgende datoer har 4 ledige seter rundt månedsskiftet april-mai på SIN - CPH: 23. april, 4. mai og 7. mai.
Tusen takk Er det mulig å ringe sas i morra og få dem til å sjekke dette og evt reservere til Tallin åpner mandag?
Svarer meg selv her. Vet ikke om dette er ny praksis eller om jeg bare var heldig.... Snakket med en Svenske, ikke Tallinn. Men det var overhodet ikke noen diskusjon angående 2 stopp i transitt sone. Det åpner jo for endel nye muligheter.
Er det noen nylig som har booket Asia via USA eller RTW ? Jeg jobber iherdig for å finne en "riktig" rute som passer i min timeslot, men er vanskelig og litt nedtur om jeg har brukt hele dagen på dette uten å få noe igjen.. Virker jo som det er helt frislipp for tiden, så da burde jeg vel få lov til å fly Asiana igjen også..
MUC - LAX - TYO - FRA gikk helt fint. Stappfullt til LAX 3 i F til NRT med ANA 2 i F HND - FRA med LH F. 1 person.
Neis, en måned siden da? Tror nok det kan være smartere mtp tilgjengelighet å se etter F til NYC, ORD eller lignende, for mitt inntrykk er at det er myeeee større tilgjengelighet der, og Asiana slipper stort sett greie mengder videre fra begge byene. Har sett litt på FRA - LAX i det siste, og er man heldig er det 1 ledig sete midt i uken en gang i blant. MUC - LAX er litt enklere, og A340-600 er jo fantastisk, men frister med A380 til LAX.
For min del er det mye ledig i F-kabinen på MUC-flighten på min aktuelle dato. FRA kan jeg nok bare glemme. Er også problem med NYC fordi det ikke er ICN flights tilgjenglig på min dato, ei heller noe som helst med ANA Er flere muligheter med UA+CA som kunne vært interessant om ikke annet.. Selv om jeg gjerne skulle hatt LH ut fra Europa, sist tur ble det jo UA på vei ut og LH på vei hjem..
Var køsystem når jeg ringte sist mandag. Ringte i 10 draget, fikk beskjed om at jeg var nummer 2, etterhvert nummer 1 og så ping. Tror jeg satt maks 10 min i kø. Ingen prioritering på status dog.
Kommer heller ikke inn i kø igjen i dag. Er vel noe med at masse bonusnerder har brukt helgen på å pønske ut diverse muligheter med SQ og har kastet seg over telefonlinjene nå fra morgenen av.
Skjønner jo at det tar tid - når jeg bestilte sist tok det hele 30 minutter på telefonen før jeg kunne legge på. Jeg hadde jo oppgitt all nødvendig informasjon, så litt unødvendig å holde meg på telefonen.
Virker litt tungrodd det systemet med å beregne skatter & avgifter. Var det samme i USDM-tiden. Men det er bedre å vente "on hold" enn å sitte i mange dager og vente på at EB-award avd skal ringe tilbake, som det var en periode Tallin hadde problemer. Men gleder meg til *A klarer å få til et onlinesystem for award-booking, de holder visst på med det.
La oss si at man ringer Tallinn for å booke CT-tur F fire måneder før avreise. Da har ikke Lufthansa lagt ut sine F billetter enda. Blir man på dette tidspunktet belastet for F eller blir man belastet for C og når man ringer inn to uker før avreise bli belastet for resterende bonuspoeng?