6 av førsteklasse setene er blokkert. Går det an å vite om disse er tatt eller ikke? Hvis de som er blokkert blir tatt, vil de da vises som occupied eller fremdeles som blocked? Og hvis de er ledige rett før avgang vil de da bli sluppet slik at vi evt kan velge seter på rad 1? Jeg er bare nysgjerrig i forhold til hvor mange det kommer til å være på flyvningen vår i første klasse
ikke svar på alt du lurte på men expertflyer viser 7 ledige billetter så det er mest sannsynlig pr nå 5 i f kabin flyr samme rute ett par dager før deg
I fjor fikk ikke jeg heller igjennom (takk for den Kriztina, som jeg møtte HVER runde i agentrouletten) noe av det samme (ICN-SIN-BKK) Så helt nytt er det ikke. Det har bare blitt praktisert ulikt. Kanskje Kriztina er blitt avdelingsleder i Tallin?
Bare som en påminnelse. 2 min ventetid på det svenske nummeret på en tirsdag ettermiddag. Kom rett til Tallin og fikk oppført korrekt navn på en av de reisene som var forandret litt av siste runde med forbedring av CT reisen til høsten.
Alternativ 1 på veg til Sydney: Osl-Fra-Muc-Pek-Sin med Lufthansa A388 first fra Muc til Pek samt Air China 787-9 bizz for Pek til Sin, og med FCT i Frankfurt og FCL i München. Eller: Osl-Fra-Icn-Sin med Asiana first fra Fra til Icn, og Singapore air 777-300er bizz til Singapore. Ingen FCT eller FCL.
1. Har jeg mulighet til å lande i Frankfurt fra USA også mellomlande i CPH på vei til OSL hvis ikke plass direkte? 2. Hva er gjeldene regel på antall legs totalt?
Fordi cut for fakturaen som har forfall 1/4 allerede er passert (er ca. 15. i måneden) har du ikke passert 100k før på fakturaen med forfall 1/5. Da får du CT 28/5. PS: du kan sjekke faktura med forfall 1/4 på americanexpress.no og se om omsetning er over 100k. Hvis JA: CT klar 28/4. Hvis NEI: CT klar 28/5.
Jeg tror dette er blitt spurt om (og besvart) tidligere men jeg finner ikke svaret.. Er det mulig å booke 4 reisende (to voksne og to barn) på samme PNR med en CT der jeg betaler 50% for de to voksne og 50% for barna (siden de er barn)? Er det bare SAS som har 50% for barn (ved booking av bonus-billett) eller gjelder det hele *A ?
Hvor mange agenter finnes det i de ulike landene (Tallinn og Stockholm)? kommer bare til Kriztina i Tallinn hver gang.
Har bestilt OSL-EWR-OSL med SAS i november for 2 pax. Var ikke åpnet opp for Business (Vet noen når SAS åpner disse?), så booket Plus. Har nå fått tilbud fra SAS om Plusgrade for disse flightene. Litt usikker om dette vil lønne seg, eller om det er mulig å endre CT nærmere avreise fra Plus til Business?