Jeg opplevde det samme. Jeg snakket med Mikael (Svensk). Han foreslo umiddelbart at han skulle ringe SQ og spørre om de kunne låse opp. Det gjorde han og alt ordnet seg raskt. På forhånd hadde jeg snakket med to Svenske damer som begge sa at det ikke lot seg gjøre. Bra service av Mikael!!
Prøver å ringe 64 81 60 99, men det er stengt. Skal endre en reise som starter mandag 2 april. Noen forslag?
Det var da veldig mye bedre service. Prøver å skaffe first eller biz billetter for hjemreisen vår 16.april, men de fant ingenting. De sa at lufthansa pleide å slippe billetter 2 uker før, men vår reise begynner jo 2 uker før, og siste frist for å endre på reisen er jo søndag 1.april. Da er de selvfølgelig stengt.
Jeg ringte SAS og fikk endret min reise på en søndag. Måtte bare ringe opp igjen til Tallinn dagen etterpå for å beregne nye avgifter. Vet ikke hvordan det er så tett opp mot avreise da, men skader vel ikke prøve?
Om reisen starter 1. april og hjemreisen er 16. april tror jeg du kan glemme å få Lufthansa F dessverre.
Ja, det går bra, men ikke etter at reisen er startet. Om du skal gå opp en klasse på hele reservasjonen må den vel også slettes og man må lage en ny reservasjon.
Ryktet om at Tallinn har begynt å håndheve "maks en mellomlanding i Asia" stemmer. Forsøkt med to ulike kundekonsulenter i dag. DÅRLIG!
Spørs jo om det er 1 stop i transittsone? Det har alltid hvert reglen(med mye unntak og agenter som ikke holder regler)
Mellomlanding i PVG og SIN er jo utenfor eksisterende regelverk hvis du skal videre til Australia eller New Zealand. Sånn sett er jo det en noe nytt selv om de har åpnet for det av og til... Hvis siste leg er i samme sone som SIN er det jo en ny praksis, ja.
Kina er Sentral-Asia og Singapore Øst-Asia (transfersoner), så virker som om de har gjort om/slått sammen ulike soner..?
Er ikke definisjonen av transfersone at den ligger mellom sonen du starter i og den du slutter i? Er vel i utganspunktet naturlig med kun ett stopp?