@alfrednobel, kan du poste de fullstendige rutene du prøvde? Singapore og Bali er jo i samme sone, så dersom ruten var Europa - PVG - SIN - DPS er vel det en booking som skulle ha fungert i «gamle dager».
40 minutter ventetid på CT linjen i dag....er det dere som driver å booker om til SQ som lager kø ? Fikk tilslutt booket oss vinterferie for 2019.
Så det er altså ikke ett stopp i transit-sone som er endret, men flere stopp i destinasjons-sonen. Det er jo ugreit og begrenser endel bookinger.
Hei. Når dere booker reiser med CT betaler dere med Amex eller MasterCard Premium mht poeng? Er eneste forskjell at Amex go 20% poeng mens MC gir 25%?
Husk at Amex har vesentlig bedre reiseforsikring. Med tanke på at beløpene er såpass lave ved en CT bestilling, ville jeg brukt Amex.
Om jeg booker 2 voksne på business (CT), og skal reise med 1 barn, over 2 år. Hvor mye poeng koster det for barnet i business?
Er det slik at bonuspoengene som er brukt regnes som 0,- kroner og dermed er det kun skatt og avgift som har kostet noe? Tenker på at minimum 50% av reisen må betales med kortet for at forsikringen skal gjelde.
Korrekt. I vilkårene til amex står det at reiseforsikringen gjelder på bonusreiser hvis skatter og avgifter er betalt med amex. Men om dette funker på sas MC vet jeg ikke
I CT-brevet er de helt eksplisitte på at reiseforsikringen gjelder dersom man betaler skatter og avgifter med Amex.