Dumt spørsmål kanskje, men når jeg finner reise og seter i EF og så finner dette vis United.com, er det «bankers» at disse kan booket av dragene i Tallin?
Dessverre viser det seg at det ikke alltid kan bookes hos Tallinn, men det er en god indikasjon på at det kan bookes
husk å ikke si noe sånt i Thailand. Du risikerer å bli buret inn for uanstendig språkbruk mot kongen.:-D
Jeg vil ikke si alt som vises på United.com eller EF er bankers, men kun en indikasjon. Noen ganger stemmer det meget godt og andre ganger ikke. Tallinn/05400 har fasitsvar.
Har også opplevd å bli flyttet (ikke på Thai). I slike tilfeller er AwardWallet genial, da appen sender en notify hvis det er endinger på bookingen.
Jeg har også lagt merke til at AwardWallet noen ganger sender meg varsel om endringer ved min(e) bookinger, som f.eks. setebytte. Setter stor pris på dette siden dette virkelig er en av de tingene jeg savner fra MyFlights. Men jeg har foreløpig ikke rukket å sette meg inn i hvilke endringer som trigger varslene, for jeg har også hatt bookinger der jeg eller andre har gjort forandringer uten å få varsel.
Det er jo gull! Jeg som har 150-200 turer i året har ingen sjans til å følge med på alt manuelt.. Må sjekkes ut.
Det var award wallet som ga meg beskjed om sete endringen til TG, og endringen WF gjorde på award bookingen uten at at jeg fikk beskjed fra SAS(billett utsender). Liker også at jeg får mail om +- på EB kontoen. Så da får jeg en mail på for eksempel +937 poeng og jeg vet det er kommet for fly turen og slepper og følge med. I tillegg får du mail når det går i minus(ved booking av EB reiser feks) så om noen misbruker kontoen og booker billetter i andres navn får du mail om det. Har ikke appen på mobilen, men bare en bruker. Digger varslene de sender
@ccurrahee @Xflipper @indahla @Are Gikk igjennom alle e-postene (SQ og thai har endret både avgangstider, maskiner og Gud vet hva)... Men det som har skjedd er at når jeg booket dette i april/mai i år så hadde jeg: FRA BKK 13:45-6:20 BKK SYD 7:25-20:45 (sete 1A og 1K) Noen uker etter kom det en e-post om at jeg ble flyttet på kveldsflyet til thai BKK SYD 17:50-7:10. Dermed har den automatisk valgt nye seter (av de som var ledig). Som da ble 1K og 2K. Aaarrrgh. Jaja får håpe 7:25 var ganmel konfig og at den jeg ble booket om til nå (17:50 avg) blir den nye F kabinen (som det foreløpig er).
Tenkte bare å spør siden vi allerede diskuterer, jeg tenkte å fly ut i europa nå til nyttår med kona og har en CT som går ut nå i januar 2019, pga jobben må jeg kanskje endre ruta enn den jeg har planlagt nå i desember/januar, om jeg da må endre dato så betyr det da som du sier, alle bookinger må være/endret til dato: 15.januar 2019, men kan endre reisen til et senere tidspunkt i 2019 uansett måned?
Du kan fly hvorsomhelst så lenge du kan booke det 15.jaunar. Når 16.januar kommer så kan du ikke endre dato eller noe annet.
En liten detalj jeg fikk høre fra en draginne i Tallinn: du kan ikke endre eller kansellere og få alt refundert etter 15. januar, men du fram til dagen før kansellere reisen og få tilbake alt UTENOM CTen