Er jo inne på SAS.no award reiser, sjekket hele september og oktober-19 etter Trf-cph og finner ingen reiser med Wf
Fant på første søk ledig med city jet direkte. Er ikke det helt greit? Eller må du fly på tidene til WF kanskje ? Ring SAS, kanskje de kan finne
Opps. Der har jeg gått på en blemme. Du får høre med SAS om de kan bestille award med wf på strekningen.
Ja det gjør den sikkert,men det går ikke ann og booke disse Award,kommer eller ikke opp på Sas. vi har tenkt oss avreise i November-19,veit at det er for tidlig og finne noe nå,men sjekket både august-sep-okt uten noen flyavganger kom opp
Mulig dette er diskutert tidligere i tråden: Er det store svingninger i skatter og avgifter på CT? Første tur-retur bestilling OSL-KOA (Kona, Hawaii) til bare kona og barnet under 2 år så ut til å koste 497kr (kona) + 231kr (barn) = 728kr ifølge AMEX transaksjoner. Når den ble avbestilt og ny reise som inkluderte meg på samme datoer kom prisen på 1239kr+1239kr+140kr (barn) = 2618kr
Noen som har opplevd å få flere CT enn man burde? Jeg har brukt opp min i år, rota litt i sas.no og så til min forskrekkelse så jeg at CT som jeg opparbeidet i år bare hadde utløpsdato 15. jan. 2019! tenkte at nå har de rota igjen (de har en tendens å bruke den ferskeste først, om man har flere i systemet), kasta meg da over telefon, da fikk jeg vite fra Tallin at jo, stemmer det, jeg har en som utløper ja. 2019 , MEN jeg har en til som utløper 2020... Så lettere sjokkert takket jeg og bukket for opplysningene, og la på... Jeg har jo ikke tenkt å beskride det!
Jepp, jeg har fått ekstra. Tror feilen kommer når SAS ikke klarer å trekke CT, men de kalkulerer halv pris.
Dårlig gjort at det ikke skjer med meg.. Jeg fikk 2x63500kr I avgifter når SAS blingset jeg... Det er vel omtrent prisen på billetten...
Å booke utreise først, for så å ringe inn senere for å utvide med hjemreise - det har jeg sett andre har fått til. Men, å booke retur først, for så å ringe inn senere for å utvide med utreise - funker det? Årsaken er at jeg ikke har nok poeng til å booke F begge veier samtidig. Ruten jeg øsnker å ha på returen er generelt sett vanskeligere å få tak i, og jeg vil derfor sikre meg den først. Og ved en slik endring blir det med nye regler 150kr per pers i endringsbegyr?
Går fint det. Men ville da booket med en utreise i øko eller business. Og ikke bare returen helt for seg selv.
Jeg har fått det til, men var veldig omstendelig og helt umulig i følge enkelte agenter.. Var vel diamantmailen som løste det til slutt..
Det var Tallinn som bekrefta det jo, men det finner vi ut snart, skal booke en ego-trip og en til senere samtidig