Da må du nok bare vente på et brev eller sjekke igjen. Hvis jeg ikke husker feil er det 14-30 dager etter utstedt faktura at den dukker opp? Er CTen opptjent i 2018 med et DNB-kort?
Når du søker på en destinasjon med poeng, skal knappen på det ene bildet komme over søket. Når du trykker på, kommer meldingen opp.
Jeg nådde omsetningskravet i november før fakturaen ble effektuert, allikevel har jeg ikke sett noe til CP ennå. Jeg ringte DNB og de bekreftet at den lå i systemet datert 31.12.2018, hvorfor jeg ikke har fått den synlig ennå vet ingen... jeg skulle hatt den i desember iflg. vikårene.
Hvilken rute tar folket til hawaii for tiden? Jakter en helst first, men kan nøye meg med biz til HNL i august eller september. Sliter med å finne noen som er realistiske. Fortsatt nekt via asia?
Muligens et dumt spørsmål, men med tanke Star Alliance Bonusreise siden til SAS er nede, og som kanskje er tilbake 15.Januar. CT opptjent 2017, og som da må bestilles innen/før 15.Jan 2019. Kan denne bestilles til og med 15.Jan, eller er det FØR 15.Jan, dvs til og med 14.Jan egentlig?
Har sett litt på Panama / San José som mulig destinasjoner for CT, og tenkte i utgangspunktet å forsøke meg på LH-F FRA - MEX, men det virker ikke som om det er særlig god forbindelse videre fra MEX til PTY/SJO. Et mye enklere valg synes å være å fly Frankfurt - Bogota, da forbindelsene herfra til PTY og SJO er en del bedre. Spørsmålet er da om det går greit å være innom en dyrere sone (sør-amerika) på vei til nord/mellom-amerika, da det virker for meg som dette er den enkleste veien. Blir prisen 175k eller 225k via BOG?
Ifølge Kristina i Tallinn går det helt fint. Har skrevet litt om akkurat dette i reisebrevet mitt: https://insideflyer.no/forums/threa...ica-med-2xlh-f-og-en-dag-i-el-salvador.12496/ Det skal altså bli 175k EB, men jeg tipper du kan møte andre agenter som insisterer på 225k EB.
Har en SA CT som går ut i morgen. Må hive meg rundt å se etter noe tur. Kan jeg i "verste" fall bare booke en tur til f.eks Miami i Business og så evt endre senere når jeg får mere konkret dato? Kan jeg senere endre til helt andre destinasjoner? Kan jeg kansellere senere om ikke reisen lar seg gjøre og få poengene tilbake? Takk.
Ingen endringer, men du får tilbake penger og poeng ved kansellering så lenge poengene ikke har utløpt i mellomtiden.
Samme sak her, må bestille en tur seinest i morgen Hvis jeg booker en tur for 2 passasjerer T/R med CT, men det ender med at bare 1 av de 2 kan reise, er dette uproblematisk?
Er i samme båten... Trenger en kveld med søvn før jeg booker, men leter nå... om det er senest 15 midnatt, eller idag 14. Ga opp på jobben på tel. Hva er beste nr nå? Uten status.
På amex sine sider står det 150k omsetning med elite, trudde det var 100k... kan noen bekrefte/avkrefte dette??