Forsøker å få til en tur for familien på 4 personer til Sørøst asia i februar 2020. Tallinn klarer å få os på C til SIN, men finder kun Eco på returen. Noen som har en kreativ routing til returen ? Har bedt de søke fra SIN og BKK, men ikke noe ledig så langt
Og de andre destinasjoneneTK har i nærheten er sikkert verdt å sjekke. HAN, TPE, CGK, SGN osv. Og det er jo tilgang fra SIN med TK også, men det er vel avhengig av hvor fleksibel du er på dato. K
Fikk akkurat samme beskjed fra Tallinn selv, og det er som jeg har nevnt i annen tråd her at jeg mistenker de bare skriver BKK/SIN-OSL/TRD eller hvor enn du skal også dukker det ikke opp noe. Man må ha leg for leg. Jeg ringte og styrte med de i går, og fikk booket BKK-DPS-IST-OSL-TRD. De sa det ikke var noe ledig hverken BKK, SIN eller MNL når jeg forsøkte første gangen i går helt til jeg fant routingen der selv. Eneste de fant var fra MNL med Turkish Airlines direkte i gammel biz config, lite aktuelt. Lykke til
ja det kan nesten virke sådan, prøver å researche litt mer på rutinger i kveld og så ringe igjen i morgen, Vant til å søke på F for 2 personer, så det her er litt uvant
Ser den Gøy å skulle teste ut Turkish sin nye 787 i over 13 timer, så vil anbefale deg den om det ikke er F du er ute etter
Noen som vet om den nye CT'en (2019->) lar en booke enveis reiser? Ville vel i så fall blitt priset XXX*60%*50%. Finner ikke noe om dette på Amex' sider..
https://www.americanexpress.com/no/fordeler/sas-elite/inntjening-og-bruk-av-poeng.html Bra å vite! Poengrabatten kan benyttes til en enkeltreise eller en t/r reise. Du kan kombinere destinasjoner på ut- og hjemreisen, for eksempel kan du reise ut Stockholm–Paris, og reise hjem Nice–Stockholm. Gjelder fremdeles det som står i førsteposten om at reisen må starte i Skandinavia? Eller kan man f.eks. ha to enveis OSL-FRA-LAX med 1 CT og SFO-FRA-OSL på retur med en annen CT?
Har et lite problem. Eller, jeg har mange. Men dere skal få hjelpe meg med noen få. Sliter litt med tilgjengelighet til MUC/FRA om to uker i forbindelse med å kunne koble på connection dersom LH F dukker opp. Booket OSL - ARN - FRA på en separat bonusbillett i håp om at de kunne hjelpe til med å legge til AES - OSL. DET kunne de ikke, selvom sas sin egen hjemmeside viser 4 tilgjengelige I-billetter. Noen som har noe vettugt å komme med eller skal jeg bare stikke fingeren i jorden og bite i et surt eple?
Jeg tror det kommer til å ordne seg hvis du får booket i LH F videre. Er mye "married segments" eller lignende, som struper tilgjengeligheten mellom Norge og FRA/MUC hvis du ikke har flight videre med LH
Du sender en e-post til diamant mailen. De ordner raskt og er super hyggelige. Jeg fikk til og med et stop i Paris på 26 timer på veien hjem fra Asia takket være diamant mailen.
Får jeg spørre hvorfor du vil det? Men ja, hvis du har to CT opptjent og vil bruke hver av dem på en 1-veis reise så burde jo det gå fint å gjøre to bookinger.
Mulighet til å endre returen etter at reisen har startet. Både når det gjelder dato og f.eks. ved oppgradering til LH F som slippes kort tid før.