Vi har CT KSU-DPS via Istanbul i oktober i bizz. Når jeg ringte tallin og booket for en stund siden var det ikke ledig business seter fra Oslo til Istanbul så ble sas pluss til oslo, økonomi osl til ist samt bizz fra ist til dps med nye 787 til turkish. Men når jeg har vært inne de siste dagene står det at det er ledig i business hele veien fra Ksu til dps via Istanbul, men når jeg søker kun osl-ist er det ikke ledig. Jeg har ringt Tallin flere ganger og sagt at sas award fares viser ledig med business hele veiwn, men de finner de ikke...
Har en booking til Miami 22 juni og retur fra Cartagena i Colombia 4 juli men planene endret seg litt og vi tenker egentlig å prøve å reise til SFO eller LAX og retur fra CTG som oppsatt men er usikker om det finnes noen plasser i C for 2x fra OSL/LON/ARN eller CPH 22,23 eller 24 juni ? Noen som kan sjekke dette med Expertflyer. Jeg betalte 10 USD for Experflyer men synes brukersnittet er helt elendig for å sjekke tilgjengeligheten hele veien fra OSL til SFO. Man må finne routing for de selektive byer.
Ser det har kommet nytt bookingverktøy for *A award billetter: https://travelhacks.azurewebsites.net/star Erfaringer ?
Ikke akkurat booking-verktøy men gjør det mulig å finne C billetter med *A som kan bookes med EB. Ser ut til å fungere greit.
Noen som har erfaring med married segments hos Thai - og hvordan åpne de opp? Har selvfølgelig snakket med Tallinn som ikke kunne hjelpe.
Ja, synes det er litt rart. Har i flight 23:15 ut fra BKK-HND, og ankomst fra HKG 20:40. Ønsket å endre det til PEK-BKK 21:20, men det var altså ikke mulig, selv med masse tilgjenglighet. Har sjekket Min. Con. Time og det er innafor på BKK. Snakket Thai Norge i stad, de skulle sjekke reservasjonen med HQ.
Ja, jeg også. Prøvde å ringe nå, men da ble det opplest at tjenesten ikke er tilgjengelig. Har jeg rett nummer?: 64816099
Jeg får opp samme problem og får ikke ringt inn. Ringte vanlig SAS kundeservice men der ble jeg avvist med at de ikke håndterer endringer på Amex bookinger.
Har prøvd både +46184809167 & 64816099 blir brutt med feilmelding. Har også prøvd å ringe AMEX kundeservice og få de til å sette meg direkte over... De setter meg selvfølgelig over til SAS. Etter mye om å men har jeg fått SAS til å endre billetten, dette har dessverre ført til mer arbeid og forvirring enn jeg hadde sett for meg.
Da ble det faktisk F hele veien fra Tokyo til Frankfurt Litt melkerute fra Frankfurt til Oslo, men det får vi overleve. HND-BKK-FRA-DUS-OSL
Sliter med det samme. Håpløst å komme seg fra TRD til Tyskland uten å bruke opp bortimot halvparten av de 8 flyvningene man har til rådighet. Nå er det i tillegg ikke mulig å nå dem på telefon (ble brutt midt i en samtale - usikker på om det ligger igjen noe rester etter den i systemet, eller om man må begynne helt på nytt).
Hei, jeg forsøker å få CT biletter til FRA-BOG og det er tilgjengelighet 5, 7, 7 på de forskjellige dagene neste uke som jeg forsøkte å ringe sas om. de hevder det ikke er tilgjengelig for sas? noe jeg kan gjøre her?