Gå inn på en desktopbrowser og logg deg på dinside hos Amex. Gå til EB poeng opptjening så ser du en statusbar som viser omsetning mot CT.
Tenkte jeg skulle gi en CT-tur i bryllupsgave. Er det bare å ringe Talinn og booke tur for andre med mine poeng og fordeler?
Kan noen hjelpe med reglene (praksis) for mellomlandinger (under 24-timer) i soner: avreisesone, transittsone og ankomstsone? Tenker da på begrensninger ift. antall stopp. Finner ingenting om dette på sidene til Amex, men har lest om dette tidligere på forumet her...
Jeg er ikke helt i mål ennå. Jeg tenkte å kontakte SAS for å finne ut om disse 20 kg kan legges på billetten eller må dette ordnes ved innsjekking. Men kanskje noen vet det?
Sjekk billetten din på sas.no. oppdater din EB status på " mine bestillinger" på billetten din og se om det ikke skjer noe. Hvis ikke kan sikkert SAS via en nå rask telefon, siden du nå har gull fikse det. Så slipper du manuell innsjekk.
Spørsmål her. Har allerede eksisterende booking med bruk av CT bestilt hos Tallinn. Hvis jeg finner ny reise utgående, kan jeg booke den på nett og be de bytte ut den jeg har med det jeg booket eller går ikke det?