Jo, jeg er 110% enig, og vi snakket om det for en liten stund siden. Forhåpentligvis får vi på plass dette, så det er enklere for nye brukere å få basic kunnskap @lMartin @Tore
Fikk akkurat mail om at CT er opptjent i år, men tingen er det at jeg akkurat har refundert en reise og jeg mistenker da at beløpet går under 150' igjen. Hva skjer da med CT, blir den trukket tilbake ?
CT blir når den er utstedt.. Men opptjening på eventuelt neste går jo da i minus frem til du har hentet inn beløpet.
Jepp, så det nå. Begynte å bla fra side 1 og ga opp. Uansett, takk for svar. Da kan reise planleggingen begynne
Absolutt ikke. De velger å ikke ha mulighet på nett så det må de tåle. Kan fint ringe oftere og tenker jeg
Takk takk Ringte igjen nå. fikk høre " nei SQ tilbyr ikke first class biletter på noen fly fra japan til Singapore" Men de sjekket SIN - LHR, uten og finne noe ( not a suprice )
Kan man booke tur og retur på to forskjellige tidspunkt for så å slå sammen bookingene? Mener jeg har lest om det her inne et sted men fant det ikke igjen.
Men noen agenter får til å utvide en enveis til t/r. Dvs at du feks kan booke tur 330 dager før, og så noen dager seinere ringe inn og få lagt til en retur. K K
kan man legge til ct etter at man har bestilt en reise? regner ikke med det, men kunne ikke finne noe info noe sted
Hvordan finner man disse billetter eller setter opp varslinger om F eller C seter i Star Alliance nettverket på utvalgte ruter ?
Hei, En rute jeg ønsker å reise i 2020 med Star Alliance (bruk av CT) har nå 1 tilgjengelig billett i C, en vei. Jeg trenger tur/retur for 2 personer. Hvilke strategier kan jeg bruke for å få booket denne reisen kostnadseffektivt mtp endringsgebyr? Booke enveis for 1 person først, deretter endre til 2 personer når det åpner seg, og deretter endre på nytt når returreise åpner seg?
Jeg vil nok la være å booke nå mens det bare er et sete tilgjengelig med mindre det er aktuelt å reise alene.
Ok, det går ikke an å legge til en ekstra person ved å endre reisen i etterkant? Krever kanskje avbestilling og ny bestilling? Synd at Air Canada og Air New Zealand er så gjerrige på setene i C når man ser 355 dager fremover.