Uten å si sikkert mener jeg dette går som en endring og da ok mot gebyr. Sikkert mange her inne som har prøvd og har 100% svar.
Det er skummelt stor forskjell på disse folkene i Tallin.. Ringte dem i dag for sjekk om det var noe F ledig.. Tok mannen jeg snakket med 30 sec og sjekke " nei ingen F ledig på noen av fligthene dine, eller noen av dem i 10 dager før/etter du har bokket" Før han sa " ha det bra, ha en fin dag"
Snakket han med litt sånn finsk i engelsken? Ringte idag selv, spurte om å endre utreise fra 6 januar til 14-15-16 januar. Nei ingenting ledig etter typ 30 sek. Ok spurte senere ut i januar, nei ingenting ledig i hele januar. Javel, februar da? 20 sek etterpå. Nei ingenting ledig. Er SQ jeg vil fly med. Ringte forrige uke å bestilte og da kunne jeg velge å vrake mellom FRA/MUC/ZRH og div med SQ uansett dato....
Jepp, jeg prøver igjen i morra. Det var absolutt null ledig uansett hva han søkte, bare turkish.. Og tviler på at det er sånn at alle billetter i hele januar og februar er borte når jeg gjorde bestillingen forrige torsdag og fikk da velge å vrake og valgte utreise 6 januar.. Ringte til og med inn og endret fra dagfly til nattfly i fra Frankfurt, ikke noe problem. Men nå er aaaalt borte. Merkelig at det skal være så forskjellig nivå?
Det er det som er planen min, i mitt tilfellet blir det 3-4 uker i mellom. Får bare se hvordan det går. Tusen takk for svar fra dere begge!
Ja... Er helt enig med deg. Har vært litt varierende nivå på de andre også, men alltid fått hjelp/gode svar. Nå var jeg mer en plage en noe annet.
må bare beklage om dette er besvart før, men klarer ikke å søke noe fornuftig opp... har 2 stk CT fra før og har nå opptjent nr 3, men det vises fortsatt kun 2 stk når jeg logger inn på sas.no. kommer nr 3 opp når jeg bruker de 2 som ligger ? eller må jeg ringe Tallinn og høre om de ser dem alle sammen ??
Er det noen som vet her om hvis KrisFlyer sier at Business Saver er ledig for KrisFlyer så gjelder det også for EuroBonus?
Var det jeg tenkte at det kunne gi en viss indikasjon så lenge det var Saver billetter. - Noen som vet om SAS kundeservice på kveld (engelsk supporten) kan endre på bonusreise laget av Tallinn?
Sikkert spurt mange ganger men her kommer igjen; CT opptjent i 2018, kan den benyttes i 2020 om den er booket i 2019?
antar du ikke skal ha eget sete? fikk bekjed om å ringe tilbake når barnet var førdt med infoen de trengte.