Eg ser ut til å "brenne" inne med to CTer..(Amex på begge to, og litt for mykje FP til å få meir tid til å reise i år)
Dvs at eg må booke tur for heile familien i haustferien 2020, og det må gjerast i haust, og dermed låse reisa uten moglegheit til å endre. Det er litt rart å ikkje kunne endre, men slik er det.
Me planlegg Taiwan i 10 dager rundt veke 41, 2020, med to vaksne, og to "born" på då 8 og 13.
Spørsmålet er: Kva selskap legg ut 4 seter slik at eg kjem meg til TPE og heimatt. For dei som lurer, så er det ingen problem og ta ein liten tur innom ein og anna flyplass, men helst ikkje plagsomme kinesiske flaskehalser.
Driv å planlegg, og vil få den beste ruta når ting vert lagt ut.
Min kunnskap:
- SQ er mest sannsynleg beste val, men det er litt slik dagligdags begge veger...
- Eva veit eg er vanskeleg, men me kan dele oss for å teste dette ein gong til
Er det noko ulikheiter på t/r?
- Thai syntes å vera litt vanskeligare no, enn det eg har opplevd tidligare. Stemmer dette? Før har dette vore bankers
- Turkish, kjem det 4 seter, og det er vel ok om ein er 2 eller 4 som reiser saman, og når kjem 787 og 350 skikkeleg igang
- Korleis er det med SX og OS? Lufthansa er vel sikkert ok, spesielt i ein 747 i andre etasje
- Asiana, er det noko å satse på eller er sjangsen for konk overhengende?
- Søk no viser at det er mogleg å få SIN-BKK-TPE med TG350 og BR77W, og elles fine moglegheiter for å komme seg rundt i Asia. Men EU-Asia var verre med 4 seter.
Vis alt...