Tror ikke du vil finne noe ledig i oktober 2020 enda. TPE-DPS vet jeg ikke, vil tro EVA ja. DPS-IST er iallefall Turkish
Ikkje ta meg for ein nybegynnar, men eg liker å planlegge ting i hel... (hadde i utgangspunktet OSL-XXX-ADL/PER-XXX-OSL planlagt i juni, og det nærma seg bestilling. Men eg liker å følge litt med på statistikk og expertflyer/united/sas slik at eg veit kva som blir lagt ut)
Har en eurobonusbestilling som jeg ikke får avbestilt. Må ta kontakt med SAS kundeservice. Ser ut som jeg ikke har blitt trukket poeng for denne. Hva gjør jeg? Kan jeg endre navn til noen her som trenger billettene? SK til FRA på torsdag via ARN.
CT og *A går ikke endre navn. SAS reiser kan man endre navn. Hvis flygningen din betjenes av SAS, kan du endre navnet opptil én virkedag før EuroBonus-reisen mot et gebyr på 150 SEK/NOK.
Hvis flygningen din betjenes av SAS, kan du endre navnet opptil én virkedag før EuroBonus-reisen mot et gebyr på 150 SEK/NOK.
Jeg rundet opptjening på min første CT forrige uke. Har ikke fått noe brev, men så at "voucher" var lagt til på sas award siden. Kan vel ta litt tid før evt. brevet kommer.
Noen som husker når siste CT utstedt av DnB har utløpsdato? Var det 1. eller 15. januar 2020? (Min er i bruk i en bestilling nå, så kan ikke se den på sas.no)
Ville spør deg en ting til, når man bestiller CT reisen så skal den som regel være den mest raskeste til den endelige destinasjon sies det. Hvis man finner en raskere rute enn den som er booket og det er under 24 timer til avreise kan de fortsatt endre billetten til den raskere ruten? i dette tilfelle er det snakk Lufthansa first.
24 timers regelen har ingenting med mest logiske rute å gjøre. Det er to helt separate regler (men det er vel ingen av dem som håndheves 100%). Eneste som kan gi deg korrekt svar Tallinn, så da er det bare å ringe og prøve.
Noen som har expertflyer som kan se om det er noe F4+ på CPH->SIN med Singapore Airlines i august/september med 10-14 dagers tur/retur?
Er ledig LHR-SIN en sjelden gang, eller så er det vel PEK-SIN i gamle suiter, men da må du komme deg til PEK på ett vis da
Fra starten av juli går SQ305 med A380 som vi ikke får booket, så da er det kanskje bare SQ319 igjen. Hvis den i det hele tatt er mulig å booke.