Jeg driver å leter etter billetter til Kathmandu for 2 stk, er det lov med mellomlanding andre soner enn Europa, Midtøsten og "India" ?
Hei! Har et par spørsmål til CT. 1. Er det mulig å booke CT-reise både igjennom gull-telefonen/kundeservice til SAS, eller må alle bookinger gå via Tallin? Hvis ja, er det noen praktisk forskjell? 2. På SAS sin *A booking side får jeg ikke gått videre fra søkesiden grunnet for lite poeng når jeg ser på billetter for to personer til sør-øst asia. Med bruk av CT vil jeg ha nok poeng. Må man ringe SAS for å booke dette? (Jeg har voucher tilgengelig på SAS siden) Takker for svar!
1.Nei, kun Tallin når det er CT. 2. Dersom du har nok poeng for en person (som er prisen for CT'n med to pers.) så skal du jo fortsatt kunne søke. Eventuelt bruk *A søket på travelhacks, det skal gi samme resultat som hos SAS.
Dårlig formulert av meg. Jeg får til å søke, men kommer ikke til neste side hvor man skriver inn navn på reisende osv. Selv om jeg krysser av for CT - voucher endres ikke total pris for to personer seg. Pris er 330 000 for to selv om CT er er krysset av. Siden jeg har kun 250 000 får jeg feilmelding "for lite poeng" Sitter på mobil akkurat nå, men får samme feil på pc.
Det funker ikke om dagen. Man får tilbake poeng ved å ringe Talinn, men siden du ikke har nok poeng må du nok ringe de uansett.
Lekte lite med tanken på en framtida resa mot Aruba eller närliggande ö. Fra-Pty verkade vara en bra start... detta erbjöd SAS A* sökmotor. Inte direkt den resonligaste ruten
Hei folkens, er det noen her inne som vet om det mulig å booke en reise til Papeete i Tahiti med en CT? og er det noen selskaper i Star Alliance som flyr ditt?
Hvis jeg booker en ct tur med sas sin søkemotor, kan jeg ringe Tallinn og be de legge til legs som ikke lar seg legge til på sas.no?
Litt merkelig, jeg booket nylig to reiser, en med dnb ct og en med amex ct, med dnb ct fikk jeg rabatten, med amex ct fikk jeg ikke og blir nødt til å ringe inn for å få det fikset. Ser også at amex ct fortsatt er tilgjengelig på profilen min.
Finnes det noen enkel oversikt over poengpriser til forskjellige destinasjoner på first, evt. business. Og er det slik at hvis man har first en vei og business den andre blir man belastet first begge veier?
Den oversikten husker jeg ikke hvor er lenger.. Dersom du har F en vei og Biz tilbake, blir du belastet for F en vei og Biz på returen. Dette ble endret i fjor(?) en gang.
Ja fant denne, men der er det kun opp til business, eller er det noe jeg ikke skjønner? Edit: Fant det