Du må gå på "Star Alliance" og velge sone du vil reise fra: Europa: Videre defineres sonene nederst på siden.
Et spørsmål til. Med det gamle amex var det først etter siste regning var betalt pluss en god stund til før ct var tilgjengelig. Nå ser jeg at det er etter siste transaksjon er bokført at den utstedes. Hvor lang tid er dette i praksis? Vurderer å prøve å få til en reise i sommer men siste transaksjon var i dag, så det er vel en longshot?
Blir litt mas nå, men lenge siden forrige ct... sist kunne jeg søke på United.com for å få en viss peiling på ledig first. Funker dette enda? I såfall har jeg bare vært uheldig på datoer søkt.
En CT med 2 reisende. Med samme avreise -og ankomststed, er det mulig på samme bestilling å ha forskjellig mellomlanding? Eksempel: person 1: OSL-FRA-SIN Person 2: OSL-MUC-BKK-SIN
Når jeg nå ser etter hvor mye poeng som faktisk er blitt trukket ser jeg at dnb ct har trukket dobbelt så mange poeng. Får ringe i morgen.
Jeg ble også trukket dobbelt poeng for en CT-booking akkurat nå. Har sendt mail til diamant-mailen, så får vi se hvordan det går.
Ser jeg har krisemaksimert litt, er blitt trukket som jeg skal på dnb ct, amex ct er ikke blitt brukt, så der har jeg betalt for mye. Beklager hysteriet!
Enig! Det står ingenting i mailen man får. Jeg har oversikt over reisene jeg har bestilt, men det kan man jo ikke regne med at alle har.
Er det mulig å få brukt CT på SVG-LAX og hjem fra EWR-SVG på noen måte? Eller går det ikke i teorien pga det er open-jaw om jeg forstår det riktig? Er det noen triks jeg kan bruke for å få det til å gå på en CT somehow? Har ikke bestilt noe flight imellom
Ok takk, må kanskje ringe Tallinn da. Av en eller annen grunn får jeg 25% rabatt når jeg velger de datoene jeg vil reise kontra 50%.
Hei folkens, et raskt spørsmål. Denne har sikkert dukket opp mange ganger, men vil bare heller spør her, hvis jeg avslutter min SAS Amex konto nå, vil de 20 000 grunn poengene som jeg har fått også forsvinne fra eb kontoen eller vil de fortsatt stå der? takk